کد مطلب: 

178833
رییس شورای راهبری طرح جویشگر بومی:

ادامه‌ی حمایت از جویشگر یوز منوط به ارایه طرح کسب‌و‌کار است

رییس شورای راهبری طرح جویشگر بومی با بیان اینکه فلسفه وجودی این شورا حمایت از جویشگرها و جلوگیری از موازی‌کاری است، بر لزوم طراحی نقشه راه برای ادامه فعالیت شرکت‌ها تاکید کرد.
ادامه‌ی حمایت از جویشگر یوز منوط به ارایه طرح کسب‌و‌کار است

به گزارش سیتنا، خسرو سلجوقی در دوازدهمین نشست شورای راهبری جویشگر بومی، با بیان اینکه ما قصد نداریم قطار در حال حرکت را متوقف کنیم، اظهار داشت: توقف حرکت به سود منافع طرح نیست اما خواستار مدیریت صحیح برای رسیدن به اهداف این طرح هستیم.

در این نشست که به منظور گزارش پیشرفت طرح، بررسی پیشنهادهای واصل شده در فراخوان، آخرین وضعیت، مدل کسب‌وکار و ارایه چارتر جویشگر یوز برگزار شد، وی ادامه حمایت از جویشگر"یوز" را منوط به ارایه طرح کسب‌و‌کار از طرف مدیران این جویشگر به شورا اعلام و تصریح کرد: پشتیبانی از شرکت‌های خصوصی فعال در طرح باید دارای نظم و انسجام مشخصی باشد.

مجید توکل عضو شورای راهبری جویشگر نیز با بیان این که در ابتدای فعالیت این شورا، تصمیمی پیش‌فرض مبنی بر متعهد بودن شورا به اجرای تعهدهای پیشین در قبال جویشگرها و ادامه حمایت از پروژه‌های ناتمام اتخاذ شد، افزود: اما این بدان معنی نیست که شورا هیچ نظارتی بر آنها نداشته باشد بلکه با تایید و تصمیم شورا، بودجه لازم برای ادامه فعالیت شرکت‌ها از طرف معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تخصیص داده خواهد شد.

وی از مدیر جویشگر یوز خواست که به‌عنوان یک شرکت خصوصی، طرح کسب‌وکار خود را برای ارایه در شورای راهبری آماده کند.

علیرضا یاری مجری طرح جویشگر بومی نیز با ارایه گزارشی از پیشرفت طرح، از عقب بودن زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده طرح به علت تمدید زمان فراخوان خبر داد.

گفتنی است، در این نشست، مدیر جویشگر یوز گزارشی درباره زیرساخت‌ها و سرویس‌های ارایه‌شده و همچنین مشکلات این جویشگر ارایه کرد.

در دوازدهمین نشست شورای راهبری جویشگر (موتور جستجوی بومی) مقرر شد فراخوان طرح که مهلت آن در هفته جاری به پایان می‌رسید، همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-21 16:23

افزودن دیدگاه جدید