کد مطلب: 

17880

نوکیا با یک "سورپرایز" نام تجاری خود را نجات می‎دهد

نوکیا با یک "سورپرایز" نام تجاری خود را نجات می‎دهد

شرکت نوکیا بعد از فروش بخش موبایل خود به شرکت مایکروسافت به مبلغ 6 میلیارد دلار، تبلت جدیدی به نام N1 را برای رقابت با آیپد مینی اپل روانه بازار کرد.

 

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از العربیه، مجوز تولید، توزیع و فروش تبلت های N1 به شرکت تایوانی "فاکس کُن" واگذار شده است.

 

قاب آلومینیومی این تبلت جدید، و با نرم افزار لالیپاپ آندریود گوگل و صفحه نمایش "Z لانچر" جدید نوکیا، قرار است که در چهارماهه اول سال 2015 با قیمت پایه 249 دلار در بازار چین عرضه شود.

 

نوکیا زمانی بازار موبایل جهان را در اختیار داشت، اما با ورود موبایل‎های هوشمند اپل و سامسونگ الکترونیک، این شرکت فنلاندی به حاشیه رانده شد.

 

سباستین نیستورم، مدیر کالای شرکت در زمینه تکنولوژی، گفت که نوکیا به دنبال ساخت تجهییزات بیشتری است، و در نظر دارد تا به بازار موبایلهای هوشمند از طریق " واگذاری- برند" بازگردد.

 

نیستورم گفت: "در قرارداد با مایکروسافت ما یک دوران گذار داریم که نمی توانیم وارد بازار موبایل هوشمند شویم...این یک محدوده زمانی دارد. در سال 2016 ما می توانیم باردیگر به این بازار برگردیم."

 

مایکروسافت هفته گذشته نام نوکیا را از روی آخرین مدل موبایلهای هوشمند "لومینا535" برداشت، که با سیستم عامل ویندوز8 کار می کند، اما این برند را برای مدلهای پایین تر حفظ کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-22 19:47

افزودن دیدگاه جدید