کد مطلب: 

178645

اعلام نتایج اولیه بررسی تقاضاهای دریافت پروانه ارتباطات ثابت (FCP)

نتایج اولیه بررسی تقاضاهای دریافت پروانه ارتباطات ثابت (FCP) در اطلاعیه‌ای از سوی رگولاتوری اعلام شد.
اعلام نتایج اولیه بررسی تقاضاهای دریافت پروانه ارتباطات ثابت (FCP)

به گزارش سیتنا، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بررسی اولیه ۲۶ تقاضای دریافت شده تا ۲۴ خرداد ماه جاری برای صدور پروانه FCP در کمیته‌های رگولاتوری به پایان رسید و تا فردا چهارشنبه طی مکاتبه‌ای به متقاضیان اعلام می‌شود.

براساس این اطلاعیه و نتایج بررسیها، متقاضیان در پنج دسته قرار می‌گیرند:

۱- تعداد ۱۰ متقاضی شرایط ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را ندارد و لذا حائز شرایط صدور پروانه نیستند. این شرکتها تا پایان وقت اداری ۷ مرداد مهلت دارند درصورت لزوم با ذکر دلایل و مستندات درخواست تجدیدنظر کنند.

۲- تعداد ۱۰ متقاضی شرایط ماده ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را دارند ولی مطابق ماده ۸-۱ مصوبه فوق دارای سهامداری مشترک با دیگر متقاضیان واجد شرایط ماده ۷ هستند، تا پایان وقت اداری ۷ مرداد مهلت دارند با انصراف یکی از متقاضیان یا ادغام با هم، درصورت رفع این مشکل به شرط حفظ شرایط ماده ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، با ارسال مدارک و مستندات، مراحل صدور پروانه را پیگیری کنند. از این تعداد ۳ متقاضی طبق بند ۸-۲ سهامداری مشترک با دیگر دارندگان پروانه با خدمات موضوع پروانه را دارند که درصورت رفع مشکل بند ۸-۱ موافقت اصولی ۶ ماهه دریافت خواهند کرد.

۳- یک متقاضی شرایط ماده ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را دارند و مشکل بند ۸-۱ یعنی سهامداری مشترک با دیگر متقاضیان را هم ندارند، در صورتی که طبق بند ۸-۲ سهامداری مشترک با دیگر دارندگان پروانه با خدمات موضوع پروانه را دارند، موافقت اصولی ۶ ماهه برای صدور پروانه آنها حاصل است و در مدت اعتبار موافقت اصولی، در صورت رفع مشکل سهامداری مشترک و انجام کلیه اقدامات می‌توانند پروانه را دریافت کنند.

۴- دو متقاضی شرایط ماده ۷ مصوبه شماره ۲ جلسه ۲۰۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را دارند و هیچیک از مشکلات سهامداری مشترک بندهای ۸-۱ و ۸-۲ را ندارند و صلاحیت عمومی آنها هم تأیید شده است، یک متقاضی، شرکت ثبت شده است که می‌تواند برای امضاء موافقتنامه پروانه و طی مراحل صدور پروانه اقدام کنند و متقاضی دیگر کنسرسیوم می‌باشد که  ابتدا بایستی کنسرسیوم را در اداره ثبت شرکتها، ثبت کند و سپس برای صدور پروانه اقدام کند.

۵- برای سه متقاضی هنوز استعلامهای لازم نهایی نشده است که در دست بررسی است و به محض دریافت نتایج به آنها اعلام می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-14 17:56

افزودن دیدگاه جدید