کد مطلب: 

178572
بر اساس مصوبه‌ی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما؛

الزام رسانه ملی به قطع همکاری با هنرمندان هنجارشکن در شبکه‌های اجتماعی

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما بر اساس مصوبه ای، رسانه ملی را موظف کرد تا با هنرمندانی که شئونات اخلاقی و رسانه ای را در شبکه های اجتماعی رعایت نمی کنند قطع همکاری کند.
الزام رسانه ملی به قطع همکاری با هنرمندان هنجارشکن در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش سیتنا، پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، خبر داد: بر اساس مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان، با عنایت به حضور کارمندان و هنرمندان متعهد و پاک سیرت در رسانه ملی، متاسفانه تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجارشکنانه خود در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده اند.

از این رو و بر اساس این مصوبه سازمان صدا و سیما موظف شد تا با هنرمندانی که در این شبکه ها خلاف شئونات حاضر شده اند قطع همکاری نماید.

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما استفاده و حضور در شبکه های اجتماعی را فرصت تعامل هرچه بهتر هنرمندان با مردم و مخاطبان دانسته و صرفاً حضور نامناسب و انتشار تصاویری که باعث نادیده انگاشته شدن ارزش ها می شود را خلاف ضوابط و مقررات می داند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-13 00:55

افزودن دیدگاه جدید