کد مطلب: 

178562

مجمع عمومی پست بانک 31 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود

با توجه به فراهم نمودن مقدمات و اطلاع‌رسانی لازم، مجمع عمومی عادی سال 93 پست بانک ایران چهارشنبه 31 تیرماه سال جاری در سالن شهید قندی تهران برگزار می‌شود.
مجمع عمومی پست بانک 31 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود

به گزارش سیتنا، بنابر اعلام اداره‌کل امور مالی پست بانک، این مجمع با حضور نمایندگان دولت، سهام عدالت، سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضای هیات مدیره این بانک‏، سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه سی و یکم تیرماه‌ سال جاری در سالن همایش شهیدقندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در تهران؛ خیابان دکترشریعتی، بعد از چهارراه قدوسی، نرسیده به پل سیدخندان ورودی یک این وزارتخانه برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، ارائه گزارش هیأت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به پایان سال 93، تعیین حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه‌های کثیرالانتشار برای چاپ آگهی‌ها و سایر موارد به‌عنوان دستور جلسه این مجمع می‌باشد.

گفتنی است؛ با توجه به الزامات قانونی تنظیم و ثبت صورتجلسه حاضرین در مجمع، به همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران و نمایندگان آنان جهت حضور درجلسه الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می‌بایست اصل معرفی‌نامه با امضای صاحبان امضاء مجاز همراه با تصویری از روزنامه رسمی که مبین تأیید صاحب امضای مجاز باشد را ارائه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-12 14:59

افزودن دیدگاه جدید