کد مطلب: 

178556

نسخه iOS اپلیکیشن مای‌شاتل ارایه شد

نسخه iOS اپلیکیشن مای‌شاتل برای مدیریت حساب خدمات مختلف کاربران شاتل عرضه شد.
نسخه iOS اپلیکیشن مای‌شاتل ارایه شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل، پیش از این نسخه اندرویدی این اپلیکیشن عرضه شده بود و اکنون نسخه iOS آن ویژه دارندگان محصولات اپل روی اپ‌استور قرار داده شده و از طریق نشانی https://appsto.re/us/ey207.i در دسترس است.

مشترکان اینترنت پرسرعت و دیگر خدمات متنوع شاتل شامل ADSL، PTP، تلفن بین‌الملل، کارت تلفن و ... از این پس می‌توانند علاوه بر مدیریت خدمات دریافتی خود از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن اندرویدی مای‌شاتل، از نسخه iOS آن نیز بهره‌مند شوند.

امکان خرید ترافیک و پرداخت آنلاین صورت‌حساب، نمایش گزارش مصرف مشترک به صورت نمودار، خرید ترافیک و تمدید سرویس از طریق پرداخت آنلاین، نمایش وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن مودم مشترک و نمایش سوابق مالی مشترک و امکان خرید ترافیک و پرداخت آنلاین از جمله امکانات نسخه iOS این اپلیکیشن است.

نمایش پیام‌های ارسالی از سوی شاتل مانند پیام‌های پروموشن‌ها یا اطلاعیه‌ها، نمایش گزارش مصرف روزانه و امکان ارسال تیکت به بخش فنی یا فروش شاتل از دیگر امکانات اپلیکیشن موبایل حساب کاربری شاتل، به شمار می‌رود.

این نرم‌افزار برای کاربرانی که از خدمات شرکت شاتل استفاده می‌کنند، طراحی شده است. برای استفاده از این نرم‌افزار کافی‌ست که نام کاربری و رمز عبور پورتال مشتریان شرکت شاتل (http://my.shatel.ir) را داشته باشید که با ورود به نرم‌افزار یاد شده بتوانید از خدمات زیر استفاده کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-12 14:19

افزودن دیدگاه جدید