کد مطلب: 

17854

صدری: پیشنهاد رایتل اینترنت ۲ ریالی و کمتر از پیشنهاد دو اپراتور دیگر بود

مدیرعامل رایتل، گفت: در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نرخ پیشنهادی رایتل برای اینترنت موبایل ۲ ریال بود و نرخ های پیشنهادی همراه اول و ایرانسل بیش از ۲.۵ ریال بود که با متوسط گیری پیشنهادات، نرخ ۲.۵ ریال به تصویب رسید.
صدری: پیشنهاد رایتل اینترنت ۲ ریالی و کمتر از پیشنهاد دو اپراتور دیگر بود

به گزارش سیتنا، سید مجید صدری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نه تنها تعرفه 2.5 ریالی برای دیتای آزاد موبایل، پیشنهاد رایتل نبود بلکه رایتل در این جلسه پایین ترین قیمت را پیشنهاد داد.

وی افزود: نرخ پیشنهادی رایتل 2 ریال بود و نرخ های پیشنهادی همراه اول و ایرانسل بیش از 2.5 ریال بود که با متوسط گیری پیشنهادات، نرخ 2.5 ریال به تصویب رسید.

مدیرعامل رایتل با بیان اینکه این اپراتور نرخ دیتای خود را در بسته های ارائه شده اینترنت هر گیگابایت 8300 - 8400 تومان عرضه می کند، گفت: این استنباط برای مردم به وجود آمده بود که نرخ 2.5 ریالی پیشنهاد رایتل بوده و رایتل نرخ اینترنت خود را یکباره 5 برابر کرده است در حالی که قیمت قبلی رایتل 0.5 ریال بوده ولی قیمت مصوبه 2G همراه اول و ایرانسل 14.5 ریال بوده است.

وی ادامه داد: در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصمیم گرفته شد تا به قیمت واحدی برسند در حالی که قیمت آزاد اینترنت در رایتل 50 هزار تومان در هر گیگابایت است و همراه اول و ایرانسل تعرفه آزاد خود را 400 هزار تومان در هر گیگابایت ارائه می کنند.

صدری تصریح کرد: ما توانمان را روی این گذاشته ایم که مردم برای استفاده از اینترنت به خرید بسته روی بیاورند چرا که مطمئنا خرید بسته ها برای مردم بهتر و مقرون به صرفه تر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-21 14:31

دیدگاه‌ها

تصویر حسین
سلام سیم کارت رایتل خریدم گفتن یک سیم کارت جایزه دارد به ادرس خونه پست می شود یک ماه گذشت خبری نشد
ارسال شده توسط حسین در 16 دى 93 - 17:22

افزودن دیدگاه جدید