کد مطلب: 

178476

داعش دو فعال اینترنتی را در رقه سوریه اعدام کرد (+تصاویر)

گروه تروریستی داعش، ویدیویی را منتشر کرده با عنوان «این ها دشمنان هستند از آن ها دوری کن» که این ویدیو نشان می دهد داعشی‌ها از دو جوان متهم به جاسوسی تحقیق کرده و سپس آن ها را اعدام می کنند.
داعش دو فعال اینترنتی را در رقه سوریه اعدام کرد (+تصاویر)

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از العربیه، در ویدیویی که روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» منتشر کرده، یکی از شبه نظامیان داعش به تصویر کشیده شده که از دو تن از فعالان صفحه «الرقه در سکوت سر بریده می شود» بازجویی می کند. پس از آن این دو جوان با طناب به درختی بسته می شوند و با شلیک گلوله به سرشان اعدام می شوند.

بنا بر این گزارش، این دو جوان که یکی بشار عبد العظیم (20 ساله) و دیگری فیصل عبدالحلیم (21 ساله) نام دارند، در شهر رقه که داعش آن را پایتخت خود می داند دستگیر شده اند.

دستگیری آن ها هنگامی روی داد که با استفاده از دوربین ساعت مچی، در حال فیلمبرداری از برخی از محله های رفه برای صفحه «رقه در سکوت سر بریده می شود» بودند.

این صفحه اقدام به انتشار تجاوزهای داعش و اقدامات ناقض حقوق بشرانه اش در شهر رقه می کند. علاوه بر آن بیانیه هایی علیه این گروه تندرو منتشر می کند.

این گزارش افزوده است که شبه نظامیان داعش از بشار و فیصل در اتاقی تاریک بازجویی کردند. دوربین چهره بازجوی نقاب پوش را نشان نمی دهد. او از دو جوان پرسید که از کجا آمده اند و اعتقاد دینی شان چیست. این دو جوان اعتراف کردند که برای صفحه «رقه در سکوت سر بریده می شود» کار می کردند.

پس از این بازجویی، مجموعه ای از شبه نظامیان داعش، اقدام به اعدام دو جوان کردند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-09 02:06

افزودن دیدگاه جدید