کد مطلب: 

178441
وزیر ارتباطات در بازدید از نمایشگاه قرآن کریم:

بخش عمده‌ای از شبکه ملی اطلاعات را به محتوای دینی و قرآنی اختصاص خواهیم داد

همزمان با ایام گرامیداشت لیالی قدر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه قران کریم بازدید کرد و بر استفاده از مفاهیم قرانی در بخشی از محتوای شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.
بخش عمده‌ای از شبکه ملی اطلاعات را به محتوای دینی و قرآنی اختصاص خواهیم داد

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی، همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) از بیست و سومین دوره نمایشگاه قران کریم بازدید کرد.

در این دیدار، دکتر واعظی بر نقش تببین مفاهیم قرآنی برای نسل جوان و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی در این زمینه تاکید کرد و افزود:  در بخش تولید محتوا درعرصه ICT، مفاهیم قرانی منبع غنی برای ایجاد محتوای اسلامی و دینی است.

وزیر ارتباطات با اشاره به تولید آثار فاخر قرآنی در بخش‌های مختلف، گفت: بخش عمده‌ای از شبکه ملی اطلاعات را به محتوای دینی و قرآنی اختصاص خواهیم داد.

واعظی افزود: امیدواریم با این اقدام، هم در ایران و هم در سراسر جهان بتوانند از این محتوا به خوبی استفاده کنند.

​وی با اشاره به آثار فاخر بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف به ویژه در رابطه با محتوای فاخر که ارتباط مستقیم به قرآن، تفاسیر، ترجمه‌ها و قصص قرآن پیدا می‌کند کارهای خوبی انجام شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: قطعاً برنامه‌ ویژه‌ای برای ایجاد محتوای قرآنی و دینی در شبکه ملی اطلاعات خواهیم داشت.

امسال بیست وسومین دوره نمایشگاه قرآن، از چهارشنبه 3 تیرماه آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 19 تا 24 در باغ موزه دفاع مقدس میزبان علاقه‌مندان به ساحت قرآن است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-07 10:45

افزودن دیدگاه جدید