کد مطلب: 

178420
با حمایت ستاد نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست جمهوری؛

«سمپوزیوم انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، دانش و تجارت جهانی» برگزار می‌شود

«سمپوزیوم انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، دانش و تجارت جهانی»، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
«سمپوزیوم انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، دانش و تجارت جهانی» برگزار می‌شود

به گزارش سیتنا، «سمپوزیوم انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، دانش و تجارت جهانی» با حضور شرکت های متخصص داخلی و خارجی و حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برپا می شود.

اعتلا و ارتقاء سطح هنر انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای در افق چشم‌انداز 1404 و همچنین صنعت انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، شاخص صادرات غیرنفتی از اهداف این سمپوزیوم است.

از دیگر اهداف این سمپوزیوم انتقال معنویت دینی، کرامت انسانی و روحیه ایثار و شهادت از طریق هنر انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای به نسل نوپای انقلاب، کشف استعدادهای جدید در عرصه انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و همچنین جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی جهت ساختن انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای با استانداردهای جهانی است.

اقتصاد دانش‌بنیان و کارآفرین فرهنگی، صدور فرهنگ ایرانی اسلامی، ارتقا سبک زندگی سالم، اقتصاد، تجارت، بانک و بیمه، آموزش‌وپرورش و ارتقا سبک زندگی ایرانی اسلامی با استفاده از انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، ازجمله موضوعات و محورهای اصلی «سمپوزیوم انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، دانش و تجارت جهانی» هستند که ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت مادی و معنوی آن را برعهده دارد.

همچنین از دیگر محورها و موضوعات «سمپوزیوم انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، دانش و تجارت جهانی» می‌توان به انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و نقش آن در اقتصاد جهانی و آسیب‌شناسی توسعه انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای در ایران اشاره کرد.

علاقمندان برای برقراری ارتباط با دبیرخانه علمی این سمپوزیوم (دانشگاه صنعتی شریف) می توانند با شماره تلفن 02166164050 تماس حاصل نمایند. همچنین شماره های تماس 02188691965 و 02188687082 راه ارتباطی علاقمندان با دبیرخانه اجرایی این سمپوزیوم است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-06 14:13

افزودن دیدگاه جدید