کد مطلب: 

178395

مناقصه شرکت زیرساخت برای خرید تجهیزات UPS صنعتی

شرکت ارتباطات زیرساخت در نظر دارد مطابق آئین نامه اجرایی بند (ج) ماده 12 قانون برگزاری مناقصات نسبت به ارزیابی کیفی مناقصه گران جهت خرید تجهیزات و خدمات طراحی نصب و راه اندازی و آموزش یک سیستم UPS صنعتی 360KVA با متعلقات مربوطه اقدام کند.
مناقصه شرکت زیرساخت برای خرید تجهیزات UPS صنعتی

به گزارش سیتنا، شرکت ارتباطات زیرساخت در نظر دارد مطابق آئین نامه اجرایی بند (ج) ماده 12 قانون برگزاری مناقصات نسبت به ارزیابی کیفی مناقصه گران جهت خرید تجهیزات وخدمات طراحی نصب و راه اندازی و آموزش یک سیستم UPS صنعتی 360KVA با متعلقات مربوطه اقدام کند.

در متن اطلاعیه این شرکت اضافه شده است؛ متعاقباٌ پاکات مناقصه پیشنهادی شرکت کنندگانی که امتیاز لازم را در ارزیابی کیفی کسب نمایند را بازگشایی نموده و پس از تعیین برنده مناقصه، نسبت به واگذاری خدمات به شرکت واجد شرایط و دارای مجوز صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در رشته های نیرو، ارتباطات، تاسیسات و تجهیزات با حداقل رتبه پنج (5) و یا دارای مجوز تولید از وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه تولید UPS و با اعتبار کافی به لحاظ زمانی اقدام نماید، لذا از کلیه شرکت‌های واجد شرایط جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل می آید.

نام و نشانی مناقصه گذار : شرکت ارتباطات زیرساخت به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان ، روبروی خیابان شهید قندی ، ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت ، طبقه اول، دورنگار : 88112147

بهای فروش اسناد : مبلغ 763.000 ریال (هفت صدوشصت وسه هزار ریال) با احتساب 9%مالیات بر ارزش افزوده می باشد که باید توسط مناقصه گران به حساب 2174839004000  شرکت ارتباطات زیرساخت نزد بانک ملی شعبه مخابرات واریز و اصل فیش را به همراه معرفینامه جهت دریافت اسناد تحویل نمایند.

محل دریافت اسناد : ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت ، طبقه چهارم ، اتاق 404

زمان و مهلت دریافت اسناد : از تاریخ نشر آگهی تا ساعت 16روز یکشنبه مورخ 14/04/94

نوع ومبلغ تضمین شرکت در مناقصه : مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 300.000.000 (سیصد میلیون ریال) می باشدکه مناقصه گران میبایست مبلغ فوق را بصورت ضمانتنامه بانکی غیرقابل برگشت ، بدون قید شرط و با مدت اعتبار اولیه سه ماه از تاریخ تسلیم پیشنهادوقابل تمدید بنا به درخواست مناقصه گزار برای یک دوره سه ماهه دیگر توسط یکی از بانک های داخلی به نام شرکت ارتباطات زیرساخت و مطابق آئین نامه تضمین معاملات دولتی (فرم پیوست شرایط مناقصه) ضمیمه اسناد مناقصه در پاکت الف تحویل نمایند .

نحوه ارائه پیشنهادات : مناقصه گران می بایست پیشنهاد خود را در چهارپاکت به شرح ذیل تحویل نمایند:

1-پاکت ارزیابی کیفی ، شامل مستندات مورد نیاز قید شده دراسنادارزیابی مناقصه

2-پاکت الف : حاوی تضمین شرکت درمناقصه

3-پاکت ب : حاوی اسناد مناقصه ، مدارک و مستندات مورد نیاز مندرج در شرایط مناقصه

4-پاکت ج : حاوی پیشنهاد قیمت

آخرین مهلت تحویل پیشنهادات : تا ساعت 16 روزدوشنبه مورخ 29/04/94

محل و زمان بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی : ساعت 30/9 صبح روزسه شنبه مورخ30/04/94  در محل کمیسیون معاملات واقع در طبقه 15 ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات زیرساخت (زمان بازگشایی پاکات مناقصه متعاقبا با ارسال دعوتنامه اعلام می گردد).

توضیح: پاکات مناقصه گرانی که در مرحله ارزیابی کیفی امتیاز لازم را کسب ننمایند ، بازگشائی نگردیده و به مناقصه گران عودت می گردد و شرکت ارتباطات زیر ساخت در خصوص بهای فروش اسناد و هزینه اخذ ضمانتنامه هیچگونه مسؤلیتی را ندارد. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-05 15:27

افزودن دیدگاه جدید