کد مطلب: 

178392

دستگیری دختر مزاحم در شبکه‌ی اجتماعی موبایلی

فردی که در یکی از شبکه های اینترنتی تلفن همراه اقدام به مزاحمت می کرد شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری دختر مزاحم در شبکه‌ی اجتماعی موبایلی

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار داشت: چندی پیش احدی از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه ای اعلام داشت فردی در یکی از شبکه های اجتماعی تلفن همراه برای وی مزاحمت ایجاد می کند که مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرارگرفت.

سرهنگ محمد "قاسملو " تصریح کرد: ابتدا از شاکی تحقیقات لازم انجام و بیان کرد مدتی است فردی ناشناس با پروفایل های متعدد در یکی از شبکه های اجتماعی تلفن همراه اقدام به ایجاد مزاحمت کرده و شماره تلفن همراهم را بر روی کامنت ها می گذارد و ادعا می کند که شماره خودش می باشد و پس از اظهارات شاکی مستندات لازم توسط کارشناسان جمع آوری شد.

این مقام انتظامی افرود: پس از جمع آوری مستندات و بررسی های فنی و مهندسی اجتماعی فرد خاطی مورد نظر شناسایی وبه محل پلیس فتا منتقل شد و متهم در اظهارات خود عنوان کرد که دخترش از بستر اینترنت استفاده می کند که دختر وی نیز به این پلیس احضار و ابتدا عنوان نمود که از شبکه اجتماعی تلفن همراه استفاده نکرده است.

وی تصریح کرد: در ادامه سیستم های متهم از منزل جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفت و مشخص گردید که پروفایل ها متعلق به وی بوده و با مشاهده مستندات فنی و محکمه پسند و استعلامات انجام گرفته لب به سخن گشوده و اعلام نمود که پروفایل متعلق به وی می باشد که نتیجه تکمیلی تحقیقات به عرض مقام قضایی منعکس و پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل بعدی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: به همه شهروندان  توصیه می کنیم که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وسیله ای برای مزاحمت و سرگرمی نمی باشد و همانطور که مزاحمت در فضای حقیقی جرم بوده در فضای مجازی نیز این حکم صادق است لذا باید در هنگام استفاده از این فضا کلیه جوانب را رعایت کرده تا دچار مشکلات بعدی نشوید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-05 10:31

افزودن دیدگاه جدید