کد مطلب: 

178364

برگزاری مسابقه عکاسی «سحر تا افطار» توسط درگاه ایران

دومین دوره مسابقه عکاسی «سحر تا افطار»، با هدف ارتقای کیفیت فرهنگ بصری کاربران و هم چنین مد نظر قرار دادن کاربری خلاقیت توسط عکاسان هنرمند با ایجاد گذرگاه‌های هنری در ماه مبارک رمضان سال جاری توسط درگاه خدمات الکترونیکی ایران برگزار می شود.
برگزاری مسابقه عکاسی «سحر تا افطار» توسط درگاه ایران

به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، اعلام کرد: این مسابقه شامل بخش های رقابتی و جنبی است. در بخش رقابتی مسابقه «سحر تا افطار» پنج گروه با موضوعاتی مشتمل بر استقبال از ماه مبارک، دعا و نیایش، سفره‌های افطاری، شب‌های قدر، رویت هلال ماه و عید سعید فطر در نظر گرفته شده است. به طوری که به برگزیدگان این بخش علاوه بر بهره مندی از امکان نمایش آثار در درگاه خدمات الکترونیکی ایران، جوایز نفیسی همراه با تندیس و لوح تقدیر اعطا خواهد شد. اما بخش جنبی این مسابقه نیز شامل سایر موضوعات مرتبط با ماه مبارک رمضان از دریچه دوربین است که با به تصویر کشیدن آثار همراه خواهد بود.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، به منظور اطلاع از ضوابط آن می توانند به نشانی اینترنتی http://gallery.iran.ir مراجعه نمایند.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ 94/4/30 است و برگزیدگان این مسابقه پس از انجام داوری در تاریخ 94/5/15 از طریق درگاه خدمات الکترونیکی ایران به نشانی www.iran.ir  اعلام خواهد شد.

شرکت کلیه‌ی علاقه‌مندان به عکاسی در سطوح آماتور و حرفه ای در این مسابقه آزاد است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-04 09:43

افزودن دیدگاه جدید