کد مطلب: 

178351

سرقت از عابربانک شهروندان از پشت میله های زندان

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری مجرمان سابقه دار در زاهدان خبر داد.
سرقت از عابربانک شهروندان از پشت میله های زندان

به گزارش سیتنا، سرهنگ دوم کارآگاه "سید محمد حسینی پور" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر سرقت کیف دستی وی از داخل خودروی شخصی اش بلافاصله  بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

حسینی پور افزود: با توجه به اظهارات شاکی سارق یا سارقان با شکستن شیشه عقب خودرو، یک کیف دستی را که حاوی مقداری طلا و تعدادی عابربانک به همراه رمز عبور را سرقت کردندکه بلافاصله پس از سرقت با در اختیار داشتن رمز اول کارت های عابربانک رمز دوم کارت ها را فعال نموده و سپس با استفاده از آن ها اقدام به خرید اینترنتی کردند.

وی در ادمه تصریح کرد:با انجام تحقیقات گسترده و بدست آوردن سرنخ های سرقت ها به فردی که  پشت میله های زندان بوده ختم شد که پس از هماهنگی با مراجع قضایی و انجام تحقیقات از فرد مظنون، وی به انجام بزه ارتکابی با همدستی فردی خارج از زندان اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قرار دادن رمز کارت های عابربانک در کنار آنها بهترین فرصت را برای سوء استفاده سارقین فراهم می آورد. لذا شهروندان باید کلمات عبوری را انتخاب کنند که علاوه بر قابل حدس نبودنشان بتوانند بدون یادداشت کردن این کلمات، آن ها را به یاد بیاورند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-03 09:29

افزودن دیدگاه جدید