کد مطلب: 

17834

واعظی به جمع کاربران پیام‎رسان‎های موبایلی به ظاهر داخلی پیوست!

واعظی به جمع کاربران پیام‎رسان‎های موبایلی به ظاهر داخلی پیوست!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از جلسه با سه شرکت فعال در حوزه سرویس های پیام رسان بومی بیسفون، ساینا و کال یار، خود نیز به جمع کاربران شبکه‎های پیام رسان موبایلی به ظاهر بومی پیوست؛ چراکه بررسی‎های چندی پیش یکی از موسسات پژوهشی (لینک) داخلی نشان داد که سورس برنامه‎های برخی از این پیام رسان‎های به ظاهر بومی، خارجی است و تنها نام بومی را یدک می‎کشند!

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، دکتر "محمود واعظی" در اعلام گزارشی از اقدامات اجرایی وزارت متبوعش در یکی از شبکه‎های اجتماعی داخلی، نوشت: "شبکه ملی اطلاعات با جدیت در حال پیگیری است. یکی از مهمترین ارکان شبکه ملی اطلاعات سرویس های مختلف و متنوع و فعال بر روی آن است که باید بومی سازی شده تا چرخ اقتصاد، اشتغال و فرهنگ را به نفع جوانان عزیز کشورمان بچرخاند. بخش خصوصی با دانش نرم افزاری در این میان نقش سازنده ای ایفا می کند و حرکت پرشتاب این بخش کشور را سریعتر به اهداف و برنامه های توسعه ای نایل می کند.
در این راستا جلسه ای با سه شرکت فعال در حوزه سرویس های پیام رسان بومی بیسفون، ساینا و کال یار که از جوانان با انگیزه و نخبه جامعه هستند داشتم و از نزدیک در جریان تلاش های آنها قرار گرفتم و قرار شد برای تسهیل فعالیت این گروههای مستعد و رفع موانع فعالیت آنها تلاش نمایم.
در پایان این جلسه من هم به این شبکه های پیام رسان موبایلی پیوستم و از خدمات آنها بهره خواهم گرفت".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-19 21:58

افزودن دیدگاه جدید