کد مطلب: 

178305

پیشنهاد شگفت‌انگیز اینترنت شاتل در تابستان ٩۴

جشنواره داغ تابستان ٩۴ شاتل با شرایط و تخفیف‌‍‌های ویژه از روز ششم تیر ماه ١٣٩۴ تا ٣١ تیر برای مشتریان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
پیشنهاد شگفت‌انگیز اینترنت شاتل در تابستان ٩۴

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل، در طول برگزاری این جشنواره پیشنهادها و شرایط هیجان‌انگیز و کم‌نظیری در اختیار کاربران قرار گرفته است. از جمله این که بسته پلاتینی ECOMAX یک ساله اینترنت با سرعت  ١٢ مگابیت بر ثانیه، با ۶٠ گیگابایت ترافیک و نصب و راه‌اندازی رایگان تنها با قیمت ماهانه ١١هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین، بسته طلایی یک ساله اینترنت پرسرعت به همراه مودم بی‌سیم Del1201 و نصب و راه‌اندازی تنها به ماهانه ۶ هزار و ١٠٠ تومان تنها بخشی از شرایط و تخفیف‌های ویژه‌‌ این جشنواره است.

افزون بر این مشتریان فعلی شاتل نیز می‌توانند در مدت زمان برگزاری این جشنواره بسته ترافیک ٢٠ گیگابایتی شاتل را تنها به قیمت ٣٣ هزار و ۶٠٠ تومان خریداری کنند.

این جشنواره تا پایان روز ٣١ تیر ١٣٩۴ در سراسر کشور به جز شهرهای کرمانشاه، شهریار، فیروزکوه، دماوند، میبد، اردکان، آبادان، شهرکرد، بروجن، بندرعباس، یاسوج، گچساران و بندر لنگه برگزار می‌شود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور از اینجا در دسترس است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-30 21:11

افزودن دیدگاه جدید