کد مطلب: 

178279

دومین دو سالانه عکس "تامین اجتماعی در یک نگاه" برگزار می شود

دومین دوسالانه عکس "تامین اجتماعی در یک نگاه" با محوریت فعالیت های سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود.
دومین دو سالانه عکس "تامین اجتماعی در یک نگاه" برگزار می شود

به گزارش سیتنا، اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با همکاری شرکت فرهنگ فیلم تهران به مناسبت هفته تامین اجتماعی سال جاری، در راستای آشنایی بیشتر هنرمندان کشور با حوزه فعالیت های سازمان و به دنبال برگزاری اولین دوسالانه جشنواره عکس"تامین اجتماعی در یک نگاه" در سال 92 ، اقدام به برگزاری دومین دوسالانه جشنواره عکس نموده است.
گفتنی است این جشنواره با موضوعاتی نظیر ایمنی در کار، کارآفرینان و تولید، کارگران ساده و ماهر، بازنشستگان، ورزش و سلامتی، ساعات ملاقات در بیمارستان و همچنین نگاه آزاد و خلاقانه به مقوله تامین اجتماعی، زمینه ای را فراهم ساخته تا هنرمندان و عکاسان هر چه بیشتر با فعالیت های سازمان  و اقشار مختلف تحت پوشش آشنا شوند.
لازم به ذکر است این جشنواره با توجه به دامنه گسترده خدمات تامین اجتماعی ( قبل از تولد تا پس از مرگ) و موضوعات متنوع و تخصصی، فرصت مناسبی را برای پرداختن هر چه بیشتر به شاخه مستند- اجتماعی عکاسی و ثبت اصولی تر فعالیت های سازمان مهیا می کند.
بر این اساس علاقه مندان به شرکت در جشنواره عکس" تامین اجتماعی در یک نگاه" می توانند آثار خود را تا 15 شهریور94، از طریق پست الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره به نشانی pic94@farhangfestival.com یا farhangfestival.com ارسال نمایند. انتخاب و داوری جشنواره در شهریور و اهدای جوایز و برگزاری نمایشگاه نیز در مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت های سازمان تامین اجتماعی و اطلاعات مربوط به جشنواره به پایگاه اطلاع رسانی تامین به نشانی www.tamin.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 26 و 88665525 -021 تماس حاصل نمایند.
گفتنی است متن فراخوان در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-29 13:23

افزودن دیدگاه جدید