کد مطلب: 

178273
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد:

یک PAP متخلف بسته شد/ شرکت‌های کم فروش اینترنت را جریمه کرده و می‌کنیم/ 195 پل ارتباطی مردم با وزارت ارتباطات است

وزیر ارتباطات با بیان اینکه با شرکت های کم فروش اینترنت برخورد می شود و یکی از این شرکت ها بسته شده است، گفت: سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات مسئول نظارت بر شرکت های PAP است.
یک PAP متخلف بسته شد/ شرکت‌های کم فروش اینترنت را جریمه کرده و می‌کنیم/ 195 پل ارتباطی مردم با وزارت ارتباطات است

به گزارش سیتنا، دکتر "محمود واعظی" در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه وزارت ارتباطات و دولت به مردم اینترنت واگذار نمی کنند، گفت: هم اکنون تعداد زیادی از شرکت ها مانند شرکت مخابرات و 11 شرکت PAP اینترنت پرسرعت را در اختیار مردم قرار می دهند.

وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه مسئولیت نظارت بر شرکت های خصوصی بر عهده سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات است، گفت: این سازمان بر حسن اجرای قراردادی که بین این شرکت ها و مردم وضع می شود، نظارت می کند.

بسته شدن شرکت متخلف PAP

وی راه ارتباطی مردم با این سازمان را شماره تماس 195  دانست و گفت: این خط تلفن  دائر شده برای اینکه پل ارتباطی بین مردم و وزارت ارتباطات باشد و مردم مشکلات کم فروشی در سرعت و پهنای بند را اطلاع دهند.

واعظی افزود: اپراتورها با یادداشت نام شرکت و نوع قراداد افراد، مشکل را اطلاع داده و پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از شرکت های متخلف PAP را بسته ایم، تصریح کرد: برخی از شرکت ها به کم فروشی پرداخته و این شامل همه شرکت ها نمی شود، که به این شرکت های متخلف تذکر داده و تاکنون چند بار آنها را جریمه کرده ایم.

عملیاتی شدن هم کدسازی در سراسر کشور

واعظی با تاکید بر اینکه از سال گذشته هیچ گونه تغییری در تعرفه خطوط تلفن همراه و ثابت نداشته ایم، گفت: آخرین تغییر در تعرفه در ارتباط با هم کد سازی در استان ها بوده است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه زون بندی های فراوان گذشته را اصلاح کرده ایم گفت: هم کدسازی را در سراسر کشور اجرا کرده و هم اکنون زمانی که مردم در یک استان با هم تماس می گیرند، دقیقه ای 30 ریال هزینه و اگرخارج از استان تماس بگیرند 330 ریال هزینه  پرداخت می کنند، لذا ما هیچ گونه گرانی و افزایش تعرفه نداشتیم.

پایان پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-29 01:53

افزودن دیدگاه جدید