کد مطلب: 

178264

انتقام جویی انگیزه ای برای هتک حیثیت در فضای مجازی

فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی با انتشار اطلاعات شخصی یک شهروند موجب هتک حیثیت وی شده بود، توسط پلیس فتا شهرستان "کازرون " استان فارس شناسایی و دستگیرشد.
انتقام جویی انگیزه ای برای هتک حیثیت در فضای مجازی

به گزارش سیتنا، فرمانده انتظامی شهرستان " کازرون " با اعلام این خبر گفت ، در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ایجاد یک پروفایل در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به درج اطلاعات شخصی همسرش کرده ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ "مهرداد مشوق " افزود : ماموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی یک نفر که از آشنایان همسر شاکی بوده را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند .

این مقام مسئول عنوان داشت : متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را هتک حیثیت و انتقام جویی به علت اختلافات قبلی عنوان داشت .

فرمانده انتظامی کازرون به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت در محیط مجازی می کنند، هشدار داد: بر اساس قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های رایانه ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-28 21:58

افزودن دیدگاه جدید