کد مطلب: 

178236

آغاز فروش اینترنتی کتب درسی دانش آموزان

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی از آغاز فروش اینترنتی کتابهای درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی از امروز خبر داد.
آغاز فروش اینترنتی کتب درسی دانش آموزان

به گزارش سیتنا، طلایی گفت : دانش آموزان دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی از امروز می توانند با مراجعه به پایگاههای اینترنتی  www.irtextbook.com نسبت به ثبت نام و خرید کتاب اقدام کنند.

وی افزود : در این خرید به دانش آموزان کد رهگیری داده می شود و دانش آموزان از طریق این کد به محل اعلام شده برای دریافت کتاب مراجعه می کنند.

طلایی تاکید کرد: هزینه کتاب های درسی از طریق شبکه شتاب از دانش آموزان دریافت خواهد شد و دانش آموزان ابتدایی از مدرسه محل تحصیل و دانش آموزان پیش دانشگاهی از کتاب فروشی اعلام شده کتابهای درسی خود را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد : دانش‌آموزان تا 31 تیر  فرصت دارند نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام  و سفارش خرید کتب درسی را ثبت کنند.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی خاطر نشان کرد : کتابهای درسی دانش آموزان دوره اول دبیرستان و پایه های اول تا سوم دوره دوم دبیرستان امسال همانند سالهای گذشته از نیمه دوم شهریور و ازطریق کتاب فروشی های  سطح شهر توزیع خواهد شد .  

وی با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت کتاب های درسی برای سال تحصیلی 95-94 گفت: از 130 میلیون جلد کتاب درسی ، 120 میلیون جلد آن چاپ و آماده شده است و بقیه کتاب ها که جدیدالتالیف پایه های پنجم و نهم است تاپایان تیر آماده خواهد شد.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی به کیفیت چسب کاغذ کتاب های درسی اشاره کرد و گفت: امسال از چسب ، جلد و کاغذ مناسب برای کتاب های درسی استفاده شده است و مشکل جدا شدن جلد و برگه های کتاب درسی همچون  سال گذشته وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-27 21:22

افزودن دیدگاه جدید