کد مطلب: 

178224

زمینه اعطای وام وجوه اداره شده به شرکت‌های فاوای استانی فراهم شد

با تصویب دستورالعمل اعطای تسهیلات از محل وجوه اداره شده به شرکت های فاوا خارج از استان تهران، زمینه حمایت از این شرکت ها فراهم شد.
زمینه اعطای وام وجوه اداره شده به شرکت‌های فاوای استانی فراهم شد

به گزارش سیتنا، دکتر حسین صمیمی، مدیرکل توسعه فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر وجوه اداره شده، افزود: تصویب این دستورالعمل یک قدم اساسی برای حمایت از شرکت های فاوای مستقر در استان ها و تسریع در استفاده از تسهیلات وجوه اداره شده است.

وی در خصوص شرایط تشکیل کارگروه استانی تصریح کرد: چنانچه از هر یک از استانها حداقل 10 طرح فناورانه از شرکت های ثبت شده در استان در فراخوان ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات ثبت نام کرده و جمع توان مالی شرکت های ثبت نام کننده حداقل 20 میلیارد ریال باشد، دبیرخانه وام وجوه اداره شده می تواند نسبت به ایجاد کارگروه استانی اعطای تسهیلات از محل وجوه اداره شده بر اساس ضوابط و مقررات موجود اقدام کند.

دکتر صمیمی با اشاره به وظایف این کار گروه گفت: کار گروه استانی در خصوص طرح هایی که مبلغ آنها کمتر از 200 میلیون ریال باشد، تمامی وظایف و مسئولیت های کار گروه های تخصصی مستقر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  را عهده دار خواهد بود.

وی در خصوص ترکیب کارگروه استانی با تاکید بر این که ترکیب کارگروه استانی به نحوی پی ریزی شده تا از همه ظرفیت استان استفاده شود، گفت: در این راستا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان رئیس کار گروه است و اعضا نیز شامل نماینده استانداری، رئیس یکی از دانشگاه های معتبر استان، رئیس پارک علم و فناوری استان، نماینده شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیر کل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و چهار نفر از اعضای  هیات علمی دانشگاه های استان می باشند.

دکتر صمیمی با اشاره به این که متن کامل این دستورالعمل در پورتال وام وجوه اداره شده به آدرس http://www.ees/ict.gov.ir/web/losn قابل دسترسی است، اظهار امیدواری کرد که این اقدام وزارت ارتباطات نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سطح استان ها داشته و باعث تقویت شرکت‌های فعال در حوزه فاوای مستقر در استان ها شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-27 18:19

افزودن دیدگاه جدید