کد مطلب: 

178186
دبیر وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات، خبر داد:

آغاز دومین فراخوان اعطای تسهیلات وام وجوه اداره شده از ششم تیرماه

مدیرکل توسعه فناوری و صدور خدمات فنی-مهندسی وزارت ارتباطات، اعلام کرد: به منظور حمایت از شرکت های فعال در حوزه فاوا، دومین فراخوان اعطای تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات از روز شنبه ششم تیرماه آغاز خواهد شد.
آغاز دومین فراخوان اعطای تسهیلات وام وجوه اداره شده از ششم تیرماه

به گزارش سیتنا، دکتر حسین صمیمی مدیرکل توسعه فناوری و صدور خدمات فنی-مهندسی و دبیر وام وجوه اداره شده وزارت ICT با اعلام این خبر افزود: شرکت های متقاضی دریافت تسهیلات از محل وجوه اداره شده وزارت ارتباطات می توانند از تاریخ مذکور ضمن مراجعه به پورتال وجوه اداره شده به آدرسhttp://www.ees.ict.gov.ir/web/loan، ضمن آشنایی با اولویت های اعطای تسهیلات، نسبت به ثبت نام، تکمیل و ارسال مدارک اقدام کنند.

دکتر صمیمی با بیان این که شرکت هایی که در حوزه تحقیق و توسعه ، توسعه کسب و کار و توسعه صادرات محصولات فاوا، فعالیت می کنند می توانند بر اساس اولویت های مطرح شده در پورتال اقدام به ثبت نام کنند گفت: تعیین اولویت های باعث جهت دهی به اعطای تسهیلات خواهد شد.

وی در عین حال گفت: در پورتال مذکور امکان پیگیری درخواست های ثبت شده نیز فراهم شده تا متقاضیان بتوانند از وضعیت درخواست های خود مطلع گردند.

وی از بارگذاری دستورالعمل ها و آئین نامه های مربوطه در پورتال خبر داد و افزود: در فراخوان اول، بسیاری از شرکت ها طرح کسب و کارقابل قبولی ارائه نکرده بودند، همچنین مبلغ وام درخواستی برخی از شرکت ها با توان مالی و گردش مالی آنها متناسب نبود که ناچاراً با درخواست این شرکت ها موافقت به عمل نیامد و ضروری است در تکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز دقت فراوان صورت گیرد.

دبیر وام وجوه اداره شده وزارت با اشاره به ساختار و فرآیندهای اعطای تسهیلات وجوه اداره شده گفت: در حال حاضر چهار کارگروه تخصصی در حوزه های سخت افزار، محتوا، نرم افزار و امنیت متشکل از مدیران و کارشناسان زبده سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت ICT وظیفه انتخاب ارزیابان و داوران طرح ها، صحه گذاری نتایج داوری و ارائه آنها برای تائید نهایی را برعهده دارند.

وی افزود: در بحث ارزیابی طرح ها از مشارکت حداکثری بخش خصوصی نیز استفاده می شود.

دکتر صمیمی با تاکید بر جدیت و اهتمام وزارت ICT بر حمایت از بخش خصوصی در راستای انجام ماموریت های وزارت و تحقق اهداف مربوطه، از کلیه صاحبنظران و متخصصین دعوت کرد تا نظرات و پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکیvam@ict.gov.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-24 09:29

افزودن دیدگاه جدید