کد مطلب: 

178179

انتشار تصاویر شخصی شهروند گرگانی در شبکه اجتماعی موبایلی

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر شخصی شهروند گرگانی در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی کرده بود خبر داد.
انتشار تصاویر شخصی شهروند گرگانی در شبکه اجتماعی موبایلی

به گزارش سیتنا، سرهنگ "حبیب الله رجبلی" با اعلام این خبر گفت ، در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت فردی، دال بر ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر شخصی وی، با تحقیقات بعمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی با ایجاد یک پروفایل در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی نموده است.

وی افزود: شاکی در بدو تحقیقات اعلام کرد که گوشی تلفن همراه خود را در یک تاکسی داخل شهری جا گذاشته و بعد از چند دقیقه تماس با شماره مورد نظر، گوشی تلفن همراه خاموش بوده است.رئیس پلیس فتا گلستان تاکید کرد: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های تخصصی مشخص شد همان راننده تاکسی اقدام به ایجاد پروفایل و انتشار تصاویر شاکیه کرده است.

سرهنگ رجبلی اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس فتا فراخوانده شد.وی گفت: در تحقیقات تکمیلی، متهم که در ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود، در مواجه با مستندات پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا گلستان تصریح کرد: پس از تکمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.سرهنگ رجبلی افزود: شهروندان از نگهداری و ذخیره تصاویر و فیلم‌های شخصی در گوشی تلفن همراه خودداری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-23 01:37

افزودن دیدگاه جدید