کد مطلب: 

178170
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات:

ساختار جدید پست باعث کاهش قیمت تمام شده‌ی خدمات می‌شود

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ساختار جدید پست را بر مبنای ورود به عرصه خدمات دانست و گفت: این ساختار باعث کاهش قیمت تمام شده خدمات می شود.
ساختار جدید پست باعث کاهش قیمت تمام شده‌ی خدمات می‌شود

به گزارش سیتنا، مهندس برات قنبری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت در کمیته تدوین برنامه ششم توسعه پست، بر نوآوری و ابتکار باحفظ رویه ها، تدوین برنامه براساس بسته پیشنهادی وزارت، استفاده از کارشناسان اتحادیه پستی جهانی و پیشنهاد طرح های نوین پستی به ماده  215 قانون برنامه پنجم توسعه، آماده سازی برنامه تا پایان شهریورماه تاکید کرد.

وی با اشاره به توسعه روستاها و نقاط غیربرخوردار، افزود: پست نقطه ارتباطی وزارتخانه با روستاها و به عنوان نماینده وزارتخانه در پیشخوان دولت محسوب می شود و می بایست در تدوین برنامه توسعه روستاها و نقاط غیربرخوردار مدنظر قرار گیرد.

مهندس قنبری در این جلسه که با حضور مدیرعامل پست بانک ایران،  مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت پست همراه بود، با بیان این که باید با همکاری پست، پست بانک و  شرکت خدمات هوایی پیام شاهد توسعه ارتباطات در کشور باشیم بر مشارکت بخش خصوصی در این زمینه تاکید کرد.

وی در ادامه پست را صنعتی اشتغال زا برشمرد و خاطرنشان کرد: پست همیشه با ارایه خدمات مقرون به صرفه به همه آحاد مردم خدمت رسانی نموده و در عصر حاضر باید این خدمات را در فضای مجازی پیاده سازی نموده و به سمت تجارت الکترونیک و کالا سوق دهد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات شبکه ای بودن را سرمایه آن خواند و اظهار داشت: طبق آمار جهانی، بازار پستی تا 10 برابر قابل گسترش است.

مهندس قنبری با اشاره به این که پست تازه به بانکداری الکترونیکی ورود یافته است گفت: باید برای رشد اقتصادی شبکه درصدد تدوین برنامه ای منظم باشیم.

وی در پایان خواستار مشارکت موثر پست و پست بانک درجهت تجهیز و تولید خدمات در روستاها به منظور توسعه خدمات مالی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-22 16:22

افزودن دیدگاه جدید