کد مطلب: 

17817

هیات مدیره جدید نظام صنفی در مواجهه با چالش الکامپ بیستم!

هیات مدیره جدید نظام صنفی در مواجهه با چالش الکامپ بیستم!

عضو هیات مدیره‎ی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، تاکید کرد: بلافاصله بعد از انتخابات، هیات مدیره‎ی جدید درگیر موضوع چالش برانگیز نمایشگاه الکامپ شد.

 

"اصغر رضانژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR) در تشریح برنامه‌های نظام صنفی استان تهران، عنوان کرد: نظام صنفی متشکل از اعضایی است که هر یک در حوزه‎ی خود متخصص هستند و در همان بخش در نظام صنفی فعالیت دارند.

عضو کمیسیون نرم افزار سازمان نصر، در خصوص وظایف محول شده به اعضای هیات مدیره، ابراز داشت: نخستین وظیفه‌ای که از سوی سازمان بر عهده‎ی ما قرار دارد، تهیه برنامه بودجه در هر یک از کمیسیون‌ها و بخش‌هاست.

وی در ادامه افزود: هر کمیسیون باید طبق برنامه و موضوعات مشخص شده، سند برنامه بودجه‎ی خود را تهیه کند و همچنین محل تامین بودجه را نیز مشخص کند. این برنامه بودجه بعد از تصویب در هیات مدیره، اعلان عمومی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیر عامل بهینه سازان ارتباطات و اطلاعات داناپژوه، با اعلام بازه‎ی زمانی سه ماهه برای تهیه سند برنامه بودجه، اذعان داشت: بعد از برگزاری انتخابات، یک فرصت سه ماهه از 17 مهر تا 17 آذر به اعضای هیات مدیره داده شد تا این برنامه را ارائه نمایند.

 

وی، تاکید کرد: 16 آذرماه، آخرین فرصت برای ارائه‎ی برنامه بودجه‎ی سازمان نظام صنفی تهران است.

مهندس رضانژاد با اشاره به آغاز ثبت نام نمایشگاه الکامپ، تاکید کرد: بلافاصله بعد از انتخابات، هیات مدیره‎ی جدید درگیر موضوع چالش برانگیز نمایشگاه الکامپ شد.

وی در همین راستا گفت: تمام تلاش هیات مدیره بر آن بود تا در خصوص تمام جزییات این نمایشگاه شفاف‌سازی صورت گیرد و مسائلی مانند جزییات دقیق قیمت غرفه‌ها اعم از ارزی یا ریالی، متراژ غرفه و جایگاه‌ها و غرفه‌ها و... به دور از حواشی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-11-18 21:36

افزودن دیدگاه جدید