کد مطلب: 

178162
طرح ویژه‌ی رایتل به مناسبت برگزاری لیگ جهانی والیبال 2015

تخفیف‌های ویژه‌‌ی رایتل در ساعات بازی تیم ملی والیبال ایران

همزمان با برگزاری لیگ جهانی والیبال در سال 2015، رایتل به مناسبت حضور پرافتخار تیم ملی کشورمان در این رویداد بزرگ، طرح ویژه ای را برای علاقمندان به خرید محصولات رایتل در نظر گرفته است.
تخفیف‌های ویژه‌‌ی رایتل در ساعات بازی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: در روزهای برگزاری مسابقات ایران و صرفا درساعات بازی ایران با سایرکشورها، علاقمندان می‌توانند یکی از انواع سیم‌کارت‌های رایتل را با تخفیف تا 75 درصد خریداری نمایند.

بر اساس این گزارش در این طرح سیم‌کارت اعتباری به همراه 75 درصد تخفیف و قیمت 50 هزار ریال، سیم‌کارت دیتا به همراه 75 درصد تخفیف و قیمت 50 هزار ریال، سیم­‌کارت دائمی به همراه 50 درصد تخفیف و قیمت 600 هزار ریال قابل خریداری است.

گفتنی است؛ تمامی سیم‌کارت‌های ارایه شده در این طرح مشمول دریافت سیم‌کارت هدیه از نوع سیم‌کارت خریداری شده می‌باشند، همچنین هر کد ملی تنها یک­بار می‌تواند نسبت به خرید یکی از محصولات رایتل در این طرح اقدام نماید.

شایان ذکر است امکان در نظر گرفتن تخفیف بر روی محصولات ارایه شده در این طرح در تاریخ ها و ساعت‌های برگزاری مسابقات تیم ملی والیبال ایران میسر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-22 13:17

دیدگاه‌ها

تصویر کریم زمانیاد
اینجانب حین تماشای بازی والیبال کشورمان با لهستان بودم که اقدام به ثبت نام اینترنتی خرید سیم کارت رایتل خواستم بنمایم اولا چنان تاخیری در پذیرش ثبت نام بعمل آمد که نتوانستم مشخصات کامل راوارد پس از تکمیل مشخصات و درج آن قبل از بازی به اتمام رسید که با ارائه خطا از پذیرش خرید خوداری شد
ارسال شده توسط کریم زمانیاد در 07 تير 94 - 23:52

افزودن دیدگاه جدید