کد مطلب: 

178160

استان کرمان کمبود ظرفیت پهنای باند اینترنت ندارد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در دیدار با استاندار کرمان با تاکید بر این که استان کرمان کمبود ظرفیت پهنای باند اینترنت ندارد، از افزایش 50 درصدی پهنای باند اینترنت خبر داد.
استان کرمان کمبود ظرفیت پهنای باند اینترنت ندارد

به گزارش سیتنا، مسعود الهامی در این دیدار با اشاره به خدمات دولت یازدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، گفت: ظرفیت کل پهنای باند در استان کرمان در ابتدای دولت یازدهم 14 گیگا بیت بر ثانیه بوده است که این شاخص تا پایان سال 93 به 21  گیگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید 930 مگابیت برثانیه اینترنت در استان واگذار شده بود، یادآور شد: در حوزه فناوری اطلاعات در شاخص هایی از جمله منصوبه ADSL با 64 درصد، دایری ADSL با147 درصد، مشترکین WIMAX با 114 درصد و در مجموع خطوط اینترنت پرسرعت 151 درصد رشد داشته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان کاهش شکاف دیجیتالی، برقراری رومینگ ملی، هم کدسازی تلفن های ثابت، افزایش زمینه سرمایه گذاری بخش غیر دولتی، توسعه ظرفیت پهنای باند استان را از مهم ترین دستاوردهای اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان دانست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-22 11:41

افزودن دیدگاه جدید