کد مطلب: 

178154

حمله‌ی جریان خاص به اینستاگرام روحانی منتقد احمدی‌نژاد

حجه الاسلام زائری که چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود انتقاداتی را به حضور احمدی نژاد بر روی سن در مراسم تشییع شهدای غواص کرده بود، اخیرا با تهمت ها و فحاشی هایی در این صفحه و از سوی برخی جناح های سیاسی مواجه شده است.
حمله‌ی جریان خاص به اینستاگرام روحانی منتقد احمدی‌نژاد

حجه الاسلام زائری که چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود انتقاداتی را به حضور احمدی نژاد بر روی سن در مراسم تشییع شهدای غواص کرده بود، اخیرا با تهمت ها و فحاشی هایی در این صفحه و از سوی برخی جناح های سیاسی مواجه شد که بر اثر همین موضع طی نامه ای به وزیر اطلاعات که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است خواستار رسیدگی به این موضوع شده.

در این نامه آمده است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر علوی
وزیر محترم اطلاعات
با سلام و احترام
از آنجا که تأمین امنیت عمومی و مقابله با توطئه ها و تهدیدها علیه محیط اجتماعی با شماست و در زمان حاضر فضای مجازی اهمیتی معادل فضای حقیقی پیدا کرده است، به اطلاع می رساند من به عنوان یک شهروند اخیرا با توهین ها و تهمت هایی در فضای اینستاگرام روبرو شده ام که بعضا طبق قانون مستوجب حد شرعی است و حتى مورد تهدید صریح و مستقیم قرار گرفته ام. کاملا واضح است این هجوم مجازی به شکل سازماندهی شده برای اهداف سیاسی در ماههای آینده و در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان و در حمایت از یک جریان خاص صورت می گیرد. می گویند در سالهای گذشته ارقام هنگفتی اموال ناپدید شده است و سرنخی از آنها به دست نیامده ، اینک این سرنخ را بگیرید و ببینید به کجا می رسید. شاید بخشی از آن اموال دارد اینجا برای اشتغال زایی برای جماعتی بی ادب و هتاک در پشت مانیتورها و به شکل گروهی هزینه می شود .
با تشکر و دعای خیر
محمدرضا زائری

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-22 00:53

افزودن دیدگاه جدید