کد مطلب: 

178087

حواشی حضور آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم! (+تصاویر)

پانزدهمین جشن سینمایی حافظ با حضور آزاده نامداری و فرزاد حسنی و دیگر هنرمندان برگزار شد. حواشی این مراسم را در ادامه بخوانید.
حواشی حضور آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم! (+تصاویر)

به گزارش سیتنا، جشن سینمایی حافظ در حالی برگزار شد که دو مجری معروف تلویزیون ، آزاده نامداری و فرزاد حسنی ، بعد از جدایی تلخ شان از هم برای اولین بار همزمان در یک مراسم سینمایی حضور پیدا کردند . که این خود تعجب همگان را برانگیخت.

اما سامان دهی این مراسم به گونه ای بود که این دو مجری هرگز با هم روبرو نشدند و هر کدام جداگانه در جایگاهشان نشستند.

استقبال فراوان از این مراسم باعث شد که بازیگرانی که برای دریافت جوایز به روی صحنه می آمدند مدام در گفتارشان تپق می زدند و یا دستانشان می لرزید . نکته جالب این بود که خود این بازیگران به این حال مضطربشان اعتراف نیز می کردند. برای مثال بازیگرانی چون آنا نعمتی ، گوهر خیراندیش ، ویشکا آسایش ، یوسف تیموری و دیگر  هنرمندان وقتی به روی سن آمدند بسیار هول شده بودند.

اجرای این مراسم به عهده علی معلم بود و همسرش ( آذر معماریان ) مدیر اجرایی مراسم بود.

با به روی صحنه آمدن هر یک از هنرمندان لحظات زیبایی برای تماشاگران فراهم می شد . هنگامی که رضا عطاران برای دریافت جایزه اش به روی سن آمد با تشویق زیاد و سوت حضار مواجه شد ، وی در ابتدای صحبت هایش اشاره ای داشت به سو تفاهمی که باعث دلخوری جمشید مشایخی از وی شده بود . او این مطلب را با طنازی همیشگی اش اینگونه مطرح کرد : اگر آقای مشایخی در سالن هستند که من صحبت نکنم اما اگر نیستند صحبت می کنم.

پانزدهمین جشن حافظ که به تولیدات سینما و تلویزیون ایران می پردازد، شامگاه سه شنبه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزارشد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-18 21:50

افزودن دیدگاه جدید