کد مطلب: 

178056
سرپرست شرکت مخابرات ایران:

روابط عمومی‌‌های مخابرات اجازه‌ی ندهند هیچ فضایی برای تهاجم ایجاد شود

سرپرست شرکت مخابرات ایران در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت، اظهار داشت: روابط عمومی های مجموعه مخابرات ایران باید تعامل واطلاع رسانی جامع داتشنه باشند؛ سازمان روابط عمومی مدافع و منفعل نمی خواهد.
روابط عمومی‌‌های مخابرات اجازه‌ی ندهند هیچ فضایی برای تهاجم ایجاد شود

به گزارش سیتنا، مهندس دهناد، اقناع و ابلاغ را جوهره روابط عمومی  دانست و گفت: روابط عمومی ها در مخابرات باید آنقدر فعال باشند که هیچ فضایی برای تهاجم به شرکت ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت راهبردی روابط عمومی های استان ها بر عهده روابط عمومی شرکت مخابرات ایران است، گفت: روابط عمومی های مجموعه مخابرات به دلیل وسعت و قلمرو تنوع کار در شرکت ، وظایف خطیری در دو حوزه بیرون و درون سازمان برعهده دارند.

سرپرست شرکت مخابرات ایران وظیفه اصلی روابط عمومی ها در شرکت را در حوزه برون سازمانی ، تعامل با همه نهادهای حاکمیت ، نمایندگان مجلس و آحاد مردم دانست و اظهار داشت: مدیران روابط عمومی استان ها نباید هیچ فرصتی را برای اقنا ع و ابلاغ از دست بدهند.

وی حضور فعال در نمایشگاه ها ، تعامل با نمایندگان مجلس و سایر نهادهای حاکمیتی ، ارتباط با صدا و سیما و برگزاری مراسم هفته دولت را از ابعاد استراتژی های اطلاع رسانی در حوزه برون سازمانی اعلام کرد و گفت: در گسترده درون سازمان نیز ، مدیران روابط عمومی ها باید با ایجاد تعامل دو جانبه بین مدیران و کارکنان سازمان  و برنامه های مدون برای سرمایه های انسانی شرکت ، محیطی توام با امید ، اعتماد و نشاط را در سازمان ایجاد کنند.

مهندس دهناد همچنین به اجرای طرح تحول با هدف ارتقای برنامه ها و جایگاه مخابرات اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم اجرای موفق این طرح باعث افتخار مجموعه مخابرات باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-16 15:11

افزودن دیدگاه جدید