کد مطلب: 

178052

پست بانک به دنبال خدمت‌رسانی در کشور به ویژه در روستاهاست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پست بانک ایران صرفاً به دنبال خدمت‌رسانی درسطح کشور به ویژه در روستاهاست و در این مسیر به دنبال رقابت با سایر بانک‌ها نیست.
پست بانک به دنبال خدمت‌رسانی در کشور به ویژه در روستاهاست

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان در جریان بازدید از پست بانک شعبه مرکزی استان سیستان و بلوچستان و باجه مشترک پست و پست بانک ایران مستقر در اداره‌کل پست و جلسه شورای اداری استان، گفت: پست بانک ایران اقدامات خوبی انجام داده و تمامی خدماتی که این بانک در شهرها ارائه می‌کند در روستاها هم ارائه می نماید.

واعظی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه‌های پست و پست بانک ایران به جهت خدمت‌رسانی به هموطنان، تصریح کرد: همکاری خوبی بین پست و پست بانک ایران در این راستا وجود دارد و این بانک تلاش می‌کند با ارائه خدمات خرد به اشتغال‌زائی در روستاها و رونق اقتصادی و صنایع کوچک و دستی کمک نماید.

همچنین در این بازدیدها معاونان دکتر واعظی، رؤسا و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک وی را همراهی می کردند.

گفتنی است؛ حضور در مزار شهداء، افتتاح پروژه‌ بین‌المللی فیبر نوری ایران – پاکستان، شرکت در همایش فعالان و کارآفرینان حوزه ICT استان، حضور در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری و برگزاری نشست خبری از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه وی در این سفر یک روزه بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-16 13:21

افزودن دیدگاه جدید