کد مطلب: 

178018

سایت گردشگرها؛ راهنمای سفر برای گردشگران داخلی و خارجی

سایت گردشگرها، به عنوان پایگاهی جامع در زمینه‌ی گردشگری برای سفرهای داخلی و خارجی راه اندازی شده است تا توریست‌ها بتوانند با کمترین هزینه، از مقاصد گردشگری خود، تورها، هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری مطلع شوند.
سایت گردشگرها؛ راهنمای سفر برای گردشگران داخلی و خارجی

به گزارش خبرنگار سیتنا، سایت گردشگرها، به عنوان پایگاهی جامع در زمینه‌ی گردشگری برای سفرهای داخلی و خارجی در آدرس اینترنتی www.gardeshgarha.com راه اندازی شده است.

در بخش هتل‌های این سایت می‌توانید با هتل‌های کشورهای مختلف و مشخصات این هتل‌ها آشنا شوید. هتل‌های خارجی مانند هتل‌های روسیه، هتل‌های ترکیه و هتل‌های داخلی مانند هتل‌های کیش و هتل‌های مشهد از جمله هتل‌های داخلی و خارجی معرفی شده در بخش هتل‌های این پایگاه اطلاع رسانی است.

در همین حال، سایت گردشگرها با پوشش کامل تورهای مسافرتی، اقدام به معرفی تورهای داخلی و خارجی کرده و با ارائه‌ی تورهای لحظه آخری، سعی کرده است که کاربرانش را از آفرهای ویژه مطلع کند.

بخش سفرنامه و جهانگردی از جمله بخش‌های دیگر این وب سایت است که اطلاعات کاربردی و مفیدی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

معرفی خطوط پروازی مختلف از دیگر بخش‌های این سایت است که در دیگر بخش این سایت قرار گرفته است و مسیرهای پروازی میان شهرهای داخلی و مسیرهای خارجی با ایرلاین های معتبر دنیا ارائه شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-14 20:47

افزودن دیدگاه جدید