کد مطلب: 

177997

درآمد هر خط تلفن ثابت برای مخابرات چقدر است؟

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، می‌گوید: هزینه‌ی نگهداری هر خط تلفن ثابت برای مخابرات حدود 8 هزار و 500 تومان است؛ در حالی که درآمد ماهانه آن تنها، 9 هزار تومان است.
درآمد هر خط تلفن ثابت برای مخابرات چقدر است؟

به گزارش سیتنا، مهندس علیرضا صیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در بخشی از گفت‌وگویی که در سایت این شرکت انتشار یافته، اذعان می‌کند: طرح تجاری تلفن ثابت در کل کشور و به خصوص در تهران زیان‌ده است ولی با توجه به رسالت شرکت مخابرات درخصوص خدمات‌دهی به مردم این حوزه نیز توسعه یافته است و توانسته ایم در سال گذشته تعهدات مخابرات استان تهران در حوزه تلفن ثابت را به روز نماییم.

وی، ادامه می‌دهد: چنانچه فکری برای پوشش هزینه های دایری و نگهداری تلفن ثابت و میزان درآمد حاصله از این حوزه شود، با توجه به پتانسیل موجود در شرکت مخابرات استان تهران، امکان توسعه و ارتقای کیفیت سرویس‌های تلفن ثابت وجود دارد.

صیدی، خاطرنشان می‌کند: در حال حاضر هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت برای مخابرات حدود 8 هزار و 500 تومان است در حالی که درآمد ماهانه آن تنها، 9 هزار تومان است؛ همچنین هزینه نگهداری یک خط تلفن همگانی، 31 هزار و 900 تومان و درآمد ماهانه حاصله حدود 22 هزار تومان است.

وی، می‌گوید: درحال حاضر، دنیا به سمت همگرایی ثابت، همراه و دیتا پیش می رود؛ بنابراین روند توسعه در تلفن ثابت باید شتاب بیشتری داشته باشد که این امر مستلزم افزایش تعرفه ها و رفع مشکل درآمدی مخابرات در حوزه تلفن ثابت است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-13 01:59

افزودن دیدگاه جدید