کد مطلب: 

177979

عکس سالگرد ازدواج مهناز افشار و یاسین رامین در اینستاگرام

مهناز افشار و یاسین رامین در اولین سالگرد ازدواجشان، دست نوشته‌ای به همراه یک عکس را منتشر کردند.
عکس سالگرد ازدواج مهناز افشار و یاسین رامین در اینستاگرام

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار در صفحه شخصی مهنار افشار، دلنوشته زیبایی به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش با این هنرپیشه و  همچنین 21 خرداد روز تولد همسرش منتشر کرد:

یک سال گذشت ... روزی که در آن دو عنصر زمینی با پیوندشان آسمانی شدند ؛ پیوندی که در گذر طوفانها ماندگار شد . دو طیف متفاوت فارغ از هر رنگ و بویی به اِکسیر عشق پیوند یکرنگی خوردند . و چه زیبا آرزویی است برای ایران : " یکرنگی فارغ از هر رنگ و بویی " ؛ این هنر یک هنرمند است.

امروز نه سپندارمزدگان است ، نه مهرگان و نه ولنتاین ؛ امروز ٢١ خرداد است .. بدنیا آمدی تا به دنیای تو بیایم ... روزت شد روزمان ... سپاس خدایمان را و همیشه مبارک باد ...

یاسین رامین ٢١ خرداد ٩۴

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-12 01:07

دیدگاه‌ها

تصویر ارش
واقعا خجالت اوره شما دو نفر واقعا باید خجالت بکشید. یاسین رامین چطور می تونی این حرفهای فریبکارانه رو بزنی ؟چطور نامهای مقدس ایران و عشق هنر و هنرمند را بر زبان می اوری لکه دار و ننگین می کنی البته انها با صد هزار تا و میلیونها مثل تو هم لکه دار و ننگین نمی شوند اگر باشی قطره ای بیش نیستی.اگر باشی!تو از هنر عشق وفاداری صداقت و یکرنگی چه می دانی؟ فکر کردی مهناز افشار هنر دارد ؟هنرمن است؟ هنر هم داشته باشد هنرمند نیست.اسمان را کثیف می کنی؟خواندم فرزندش زا در المان به دنیا اورده بس غصه خوردمو و ناراحت شدم.کسی که خودش را به مشتی اسکناس می فروشد وطن خوذ را نیز به راحتی می فروشد.برای او وطن غیر وطن ندارد. معنا مفهموم ندارد. ادم دلش به حال بچه می سوزه او که گناهی ندارد. شاید پشیمان شوید توبه کنیدو راه و رسمتان را عوض کنید. جبران کنید جبران مافات .که شاید شود بشود.راستی یاسین رامین ببین پولهایت ثروتت ثروت خانواده اتان حلال است ؟حلال بوده؟یا نه؟
ارسال شده توسط ارش در 26 خرداد 94 - 00:09
تصویر غیرتمند
سلام هنرمندان : ای کاش این هنرمندان عزیز کمی هنر غیرت از خروس یاد می گرفتند که همسرشان را در دید عموم نگذارند
ارسال شده توسط غیرتمند در 25 خرداد 94 - 09:36

افزودن دیدگاه جدید