کد مطلب: 

177931

استفاده از ظرفیت‌های بومی استانی برای مشاوره ISMS

سازمان فناوری اطلاعات در نظر دارد تا از ظرفیت شرکت های بومی در استان ها به منظور انجام خدمات مشاوره ای در خصوص پیاده سازی نظام مدیریت امنیت اطلاعات استفاده کند.
استفاده از ظرفیت‌های بومی استانی برای مشاوره ISMS

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس میراسکندری در نشست هم اندیشی چالش ها و راهکارهای بهبود نظام عرضه خدمات و محصولات افتا ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: در حال حاضر 40 شرکت پروانه ارایه خدمات مشاوره در خصوص پیاده سازی ISMS دریافت کرده اند که این آمار طی چهار سال گذشته 10 برابر شده و زمینه خدمت رسانی مطلوب تری را برای مخاطبان فراهم کرده است.

وی افزود:  هم اکنون مشاوران در این حوزه خدمات خود را در سطح کشور به متقاضیان ارایه می کنند اما از آنجایی که شرکت های بومی با توجه به شناخت خود از منطقه، می توانند خدمات مطلوب تری را ارایه کنند، با ارایه مدارک و پس از احراز صلاحیت می توانند گواهی نامه ارایه خدمات مشاوره را دریافت کنند.

مدیرکل نظام مدیریت امنیت اطلاعات، آموزش را یکی از اصلی ترین پایه های پیاده سازی ISMS دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 9 شرکت پروانه ارایه خدمات آموزشی را دریافت کرده اند که با توجه به ظرفیت و نیاز موجود در سطح کشور، شرکت های توانمند می توانند با ارایه مدارک نسبت به دریافت پروانه فعالیت در این بخش اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-09 15:33

افزودن دیدگاه جدید