کد مطلب: 

177922
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

تحولات عظیمی در ارتباطات و مخابرات ایران به وجود خواهد آمد

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه بدون شک در پنج سال آینده تحولات عظیمی در ارتباطات و مخابرات ایران به وجود خواهد آمد، افزود: با توجه به اینکه این شرکت بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، یک شرکت خصوصی است سرمایه گذاری فکری و مادی در آن باید به نحوی صورت بگیرد که سرمایه گذار با اطمینان در این شرکت سرمایه گذاری کند.
تحولات عظیمی در ارتباطات و مخابرات ایران به وجود خواهد آمد

به گزارش خبرنگار سیتنا از اراک، سیدمصطفی سیدهاشمی، در مراسم افتتاح ۶۱۰ طرح مخابراتی استان مرکزی، گفت: قرارداد بیمه کارگزاران شرکت مخابرات ایران، اجرایی و اولین قرارداد کشور بین شرکت مخابرات استان مرکزی و کارگزاران این شرکت در اراک منعقد شد.

وی، افزود: این قرارداد بیمه ای با هدف استحکام کاری کارگزاران و اینکه کارگزاران شرکت مخابرات خود را از بدنه این شرکت بدانند و در جهت مشکلات بیمه ای این کارگزاران هم گام های موثر برداشته شود، به انجام رسیده است.

وی اظهار داشت: مخابرات زیربنا و زیرساخت ارتباطی یک کشور است و رویکرد این شرکت فناوری است؛ بنابراین باید در رقابت با دنیا به سوی پژوهش های نوین گام برداشته شود.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ادامه داد: در حال حاضر تمامی علوم به نحوی با زیرساخت های مخابراتی مرتبط است و با این تفسیر قطعا مخابرات کشور نیاز به رویکردهای جدید دارد.

سیدهاشمی با بیان اینکه بدون شک در پنج سال آینده تحولات عظیمی در ارتباطات و مخابرات ایران به وجود خواهد آمد، افزود: با توجه به اینکه این شرکت بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، یک شرکت خصوصی است سرمایه گذاری فکری و مادی در آن باید به نحوی صورت بگیرد که سرمایه گذار با اطمینان در این شرکت سرمایه گذاری کند.

به گفته سید هاشمی، تحقیق و پژوهش رکن جدا نشدنی از حیات مخابرات است و امروز موفقیت های چشمگیر فرزندان این مرز و بوم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سایه اتکا بر سرمایه های علمی و تحقیقاتی میسر شده است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: این شرکت پارسال حدود چهار هزار و 200 میلیارد تومان در قالب مالیات، و ارزش آفرینی پرداخت کرده است.

سید هاشمی تاکید کرد: سرمایه گذاری در بخش های مختلف مخابرات با هدف توسعه فناوری های جدید ارتباطی و به منظور افزایش ضریب نفوذ این خدمات به نقاط مختلف کشور صورت می گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-08 17:49

افزودن دیدگاه جدید