کد مطلب: 

177741

تعریف جدید FCC از استانداردهای اینترنت پهن‌باند

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به تازگی تعریف خود از استاندارد سرویس اینترنت پهن‌باند را به 25 مگابیت بر ثانیه اصلاح کرد.
تعریف جدید FCC از استانداردهای اینترنت پهن‌باند

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل، در این تعریف جدید، سرعت دانلود اطلاعات شش برابر سرعت تعیین شده در استاندارد قبلی است که چهار سال پیش ارایه شده بود. این استاندارد به عنوان سیاست اصلی برای استفاده ملی از سرویس پهن باند به ویژه در مناطق روستایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این استاندارد جدید همچنین می‌تواند بر قوانین جدید مربوط به بی‌طرفی اینترنت اثرگذار باشد. این کمیسیون قصد دارد در تاریخ 26 فوریه سال جاری درباره قوانین اینترنت آزاد رای صادر کند.

مطابق با این استاندارد جدید سرعت دانلود اینترنت باید 25 مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود سه مگابایت بر ثانیه باشد. سرعت دانلود و آپلود در استاندارد قدیمی به ترتیب 4 و 1 مگابایت بر ثانیه بود.

استانداردهای اینترنتی باید متناسب با نیازهای رو به رشد خانوارهای آمریکایی مطابقت داشته باشند. مطابق با این استاندارد، 53 درصد از خانوارهای روستانشین آمریکایی یعنی 22 میلیون خانوار به اینترنت با سرعت دانلود و آپلود 3-25 مگابایت دسترسی ندارند. درحالی که تنها هشت درصد از خانوارهای شهری به اینترنت پهن باند 3-25 دسترسی ندارند.

تصویب این قانون جدید با مخالفت‌ و موافقت شرکت‌های بزرگ اینترنتی رو به رو است. شرکت‌های بزرگ ارایه‌دهنده محتوای اینترنتی مانند گوگل، فیسبوک و نتفلیکس حامی ارتقای این استاندارد هستند، درحالی که شرکت‌های مخابراتی و اپراتورها تمایلی به تغییر این استاندارد ندارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-31 17:18

افزودن دیدگاه جدید