کد مطلب: 

177724
دکتر ضیایی پرور، تاکید کرد:

حضور روابط عمومی در شبکه های اجتماعی به مثابه خرد کل

دکتر ضیایی پرور در همایش یک روزه کارشناسان روابط عمومی حوزه وزارت ارتباطات، تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی را یکی از مهمترین فعالیت های روابط عمومی پیشتاز عنوان کرد.
حضور روابط عمومی در شبکه های اجتماعی به مثابه خرد کل

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر حمید ضیایی پرور در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات، گفت: رصد کردن شبکه های اجتماعی این فرصت را برای روابط عمومی ها به وجود می آورد تا در مورد فضای جامعه اطلاعات بیشتری به دست آورند و این عینیت مردم داری در روابط عمومی است.

وی افزود: حضور در گروه‌های شبکه های مجازی خبرنگاران حوزه به کارشناسان روابط عمومی کمک می کند تا از فضای خبری سازمان متبوع با خبر باشند و پیش از نشر خبر واکنش های احتمالی را پیش بینی کنند.

دکتر ضیایی پرور تحلیل محتوای شبکه های اجتماعی را یکی از مهمترین فعالیت های روابط عمومی پیشتاز ذکر کرد و اظهار داشت: آنچه در درون این شبکه ها اتفاق می افتد، می تواند به کارشناسان حوزه روابط عمومی کمک کند تا شایعات را در نطفه پاسخگو باشند و از نشر آنها جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: حضور روابط عمومی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به مثابه خرد کل عمل می کند و از این طریق می توان به ضریب نفوذ بیشتری بین مخاطبان سازمان دست یافت.

این استاد دانشگاه با اشاره به جایگزینی شبکه های مجازی با سایر ابزارهای ارتباطی، تصریح کرد: صفحات رسمی سازمان ها در شبکه های مجازی امروزه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرده و به جرات می توان گفت بازدید از این صفحات از سایت های رسمی سازمان ها بیشتر و پیام های آن در جامعه تاثیرگذاری بیشتری دارد.

وی در پایان حضور سازمان های دولتی را در شبکه های اجتماعی بومی و داخلی بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: فعالیت روابط عمومی ها در این شبکه ها می تواند به نشر و باز خورد فعالیت های دولت تدبیر و امید کمک شایانی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-30 17:32

افزودن دیدگاه جدید