کد مطلب: 

177719

شرایط تقویت ادارات کل ICT استانی فراهم شده است

معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، در سومین جلسه هم اندیشی مدیران و عاملین ذیحساب استان‌ها، گفت: امروز تمام شرایط تقویت ادارات کل استانی فراهم شده و توقع داریم استانها نیز توجه ویژه به این مبحث داشته باشند.
شرایط تقویت ادارات کل ICT استانی فراهم شده است

به گزارش سیتنا، مهندس راسخ با تاکید بر امر آموزش مستمر در سال، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی در سال دو بار جلسات آموزشی برگزار می شود که این جلسات و کارگاههای آموزشی کمک می کند تا استانها بهتر کار کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، گفت: در شرایط ویژه کشور ما این موضوع جایگاه ویژه ای دارد که در بحث ایجاد اشتغال و انضباط مالی و شفافیت تاثیرگذار است.

معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی با تاکید بر انضباط مالی خواستار عمل طبق برنامه شد و گفت: عاملین ذیحساب باید برنامه مالی یک سال استان را ارایه دهند.

وی با تاکید بر این که حل مشکلات استانها، براساس نیاز و پیشنهاد آنها خواهد بود گفت: درخواست‌ها بر اساس نیاز واقعی و رعایت سرانه مصرفی باشد.

مهندس راسخ با اشاره به اجرای مدیریت سبز در سطح وزارت و شرکتهای تابعه، گفت: از مدیران و عاملین ذیحساب استانها هم انتظار داریم که این مورد را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان این که باید تعبیر درستی از مدیریت سبز داشت و گفت: مدیریت سبز یعنی هر چیز در جای خود و بصورت بهینه مصرف کرد و از این رو، ضمن رعایت صرفه جویی، به مدیریت سبز که در اقتصاد مقاومتی تاثیر گذار است، نیز توجه جدی شود.

مهندس راسخ در ادامه با تاکید بر اصلاح شیوه پرداخت ها نیز گفت: در حال تکمیل دستور عمل پرداخت ها هستیم و عاملین ذیحساب باید بر اجرای آن دقت کنند.

وی در مورد شفافیت مالی افزود: عاملین ذیحساب با کنترل دقیق بر اجرای ضوابط و مقررات دقت کنند تا مدیران نیز وظایف خود را به نحواحسن انجام دهند.

وی از راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس در تمام استانها خبر داد و گفت: ساماندهی اموال با جدیت پیگیری می شود.

مهندس راسخ در پایان خواستار همکاری با یکدیگر جهت عمل به وظیفه و پیشرفت کشور شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-30 16:47

افزودن دیدگاه جدید