کد مطلب: 

177717
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات:

حرفه ای گری در روابط عمومی بر مبنای اخلاق معنا می‌یابد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات در همایش سراسری روابط عمومی های این وزارت و مجموعه های وابسته، بر حرفه ای گری بر مبنای اخلاق و امانتداری تاکید کرد.
حرفه ای گری در روابط عمومی بر مبنای اخلاق معنا می‌یابد

به گزارش سیتنا، دکتر فرنقی زاد، بر اصل پیغامبری روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه روابط عمومی پیغام مردم را به گوش مسئولین می رساند و از طرفی دیگر عملکرد سازمان را در اختیار افکار عمومی قرار می دهد؛ لازم است صداقت و امانتداری را مورد توجه قراردهد.

وی وجود منبع موثق در تولید خبررا ضروری  برشمرد و ادامه داد در تولید خبر، اصل عینیت بسیار حائز اهمیت است و پیام رسان باید پیام را بدون کم و کاست و بر اساس واقعیت گزارش دهد.

فرنقی زاد با بیان اینکه روابط عمومی باید در جریان سیاست های کلی سازمان قرار گیرد، افزود: اعتماد به روابط عمومی از سوی سازمان ضروری است.

رئیس مرکز روابط عمومی بر موضوع پاسخگویی در روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: ابزار و ساختار پاسخگویی در روابط عمومی اخلاق است.

وی به چهار نوع ارتباط انسان با خود، با مردم، با خدا و با سایر اشیاء و موجودات  اشاره کرد و گفت: اگر روابط عمومی با خالق به درستی انجام پذیرد؛ بحث اخلاق در ارتباطات تکامل می یابد.

فرنقی زاد، روابط عمومی تحلیل گر در وزارت ارتباطات را  بسیارمهم برشمرد و افزود: این نوع روابط عمومی وقایع را پیش بینی می کند و آمادگی لازم را برای بحران کسب کرده و در صورت بروز آن ،بحران را مدیریت می کند.

وی برگ برنده دولت تدبیر و امید تا به امروز، را رعایت اخلاق عنوان کرد و گفت: جامعه بدون اخلاق بیمار است و تک تک ما نسبت به ایجاد ارتباطات اخلاق گرایانه مسئول هستیم.

همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و مجموعه های وابسته، با شعار "روابط عمومی، حرفه ای گری و اخلاق مداری" برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-30 16:25

افزودن دیدگاه جدید