کد مطلب: 

177666

yaraneh10.ir ؛ راهنمای استعلام وضعیت یارانه نقدی

شهروندانی که براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۳۹۴ افراد غیرنیازمند تشخیص داده و یارانه آنها قطع شده‌ است، در صورت اعتراض می‌توانند به آدرس الکترونیکی www.yaraneh10.ir، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
yaraneh10.ir ؛ راهنمای استعلام وضعیت یارانه نقدی

به گزارش خبرنگار سیتنا،  آن دسته از شهروندانی که براساس تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۳۹۴ افراد غیرنیازمند تشخیص داده و یارانه آنها قطع شده است، در صورت اعتراض می توانند به آدرس الکترونیکی ثبت اعتراض مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

1. فرآیند بررسی اعتراضات (از ثبت درخواست تا پاسخ) کاملا غیرحضوری صورت خواهد گرفت.
2. کمیسیون موضوع ماده ۱۰ قانون هدفمندکردن یارانه ها اعتراض افراد را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به طور مجدد برقرار خواهد شد.

راهنمای استفاده از سامانه

جهت استعلام از وضعیت یارانه نقدی خود کافیست اطلاعات زیر را وارد کرده و بر روی دکمه استعلام کلیک کنید:

شماره ملی سرپرست خانوار:
هر خانوار دریافت کننده یارانه نقدی، توسط شماره ملی سرپرست خود شناخته می شود. جهت استعلام لازم است این شماره ملی را وارد نمایید. شماره ملی سرپرست خانوار یک عدد 10 رقمی است که در کارت ملی درج شده است. این رقم را بدون – و فاصله وارد کنید.

شماره حساب دریافت یارانه:
این عدد، شماره حسابی است که مبالغ یارانه نقدی خانوار، ماهانه به آن واریز می شود. جهت استعلام لازم است این شماره حساب را وارد نمایید.

توجه: ورود به سامانه با سایر شماره حسابهای سرپرست یا دیگر اعضای خانوار، امکان پذیر نیست و تنها شماره حساب مربوط به حساب دریافت یارانه نقدی بدون نقطه خط فاصله یا - مبنای ورود به سامانه می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (67 رای)
سیتنا 5
2015-05-27 22:36

دیدگاه‌ها

تصویر امیرحسین
نامردیه یک سال بسته بوده حسابم الان یه هزاری از یارانم نیس
ارسال شده توسط امیرحسین در 21 اسفند 01 - 00:15
تصویر محمدتقی عبداللهی سروی
با سلام و وقت بخیر بنده یارانه ام اخر سال گذشته حذف شد ولی چند ماهی است که با توجه به اعتراض بنده وصل شدا است می خواستم بدانن که این چند ماهی که یارانه واریز نشده است ایا واریز میشود یا خیر؟ بو تشکر
ارسال شده توسط محمدتقی عبداللهی سروی در 15 اسفند 01 - 19:16
تصویر علیرضا
ما از سال 94بعد از ازدواجمون ثبت نام کردیم و از خانواده هامون جدا شدیم،اسم ما ثبت شده اما دریغ از 1000تومان واریزیدر یکسال به حسابمون، نوشتید درخواست شما قابل پیگیری هست ،میشه لطفا بفرمایید کجا باید بریم پیگیری کنیم؟
ارسال شده توسط علیرضا در 14 مهر 95 - 12:42
تصویر راضیه شکفته
خواهشمندم ثبت نام مجدد برای جامانده ها بگذارید. اینقدر بیرحم نباشید که میتوانید سایت را باز کنید جهت انصراف ولی برای کسانیکه ناخواسته جامانده اند چه تدابیری دیده اید
ارسال شده توسط راضیه شکفته در 27 خرداد 95 - 15:46
تصویر p.z
واقعا که خوب دولت تدبیر و امیدی هست،انقدر زحمت نکشید و امید به مردم ندید،خسته میشید و به زحمت میوفتید،اگه واقعا جرات دارید برید یارانه اونایی رو قطع کنید که دارن و حتی میتونن یارانه 20نفر آدمم بدن،نه اونیکه دلشو خوش کرده به همین پول حداقل میدونه ماهی یه شب میتونه یه کم خوش باشه و یه چی بده بچه اش بخوره،قیامت حالتون دیدن داره،التماس تفکر
ارسال شده توسط p.z در 25 اسفند 94 - 11:04
تصویر محمد روحانی نسب
سلام آیا یادتون هست در زمان شروع یارانه ها یک عده ساده لوح و خوش خیال توی تلویزیون با مردم مصاحبه میکردند و حساب میکردند با پس انداز پول یارانه ها بعد از چند سال هر ایرانی میتونه خونه و ماشین بخره و... بیایید کسی رو که این روش اشتباه را گذاشت لعنت کنیم
ارسال شده توسط محمد روحانی نسب در 09 خرداد 94 - 21:12
تصویر abdolhalim
من سرپرست سه نفر دبگر هستم متاسفانه یک نفر از ما در پرداخت یادانه کم شده علت را هم نمیوانم لطف کنید راهنمایی فرمایید.
ارسال شده توسط abdolhalim در 09 خرداد 94 - 14:15
تصویر حجت
همسایه ما یه پیرزن سرپرست خانوار داخل یه روستا دور افتادست.به جای اینکه توجه ویژه بش بشه تازه یارانشو قطع کردن.میخواد اعتراض بزنه که سایتشون خرابه.خدا خونشون خراب کنه که اینطور به صغیر و کبیر ظلم نکنن و جایی هم برا دادخواهی نباشه.
ارسال شده توسط حجت در 09 خرداد 94 - 00:45
تصویر محمد
دقیقا این مشکل واسه همه هست یکی نیست بگه چرا یارانه ها رو اشتباهی قطع کردین اقا من بیکارم هیچی هم از خودم ندارم نه خونه نه ماشین نه یه حساب که توش بالای یک میلیون پول باشه یارانه افرادی مثل منو چرا قطع کردین خوب اشتباه شد اشکال نداره چرا مردم رو سرکار میزارین ؟ وب سایت ایراد داره هیچ اعتراضی نمیشه ثبت کرد و هیچ قسمتی برای تماس با شما وجود نداره که بخوایم اطلاع بدیم که اقا وب سااااایت مشکا داره حلش کن .... کلا برنامه همین بوده آره خودشون میدونن دارن چیکار میکنن .... اون از قیمت بنزین این از یارانه اون از قیمت گاز و .... یک ماه یارانه قطع میشه بعد یک ماه وب سایت درسته میشه یک ماه بعد درخواست اعتراض ثبت میشه ماه بعدش دوباره باید اعتراض کنی تا پیگیری بشه ماه بعدش باید بری یه جای دیگه مدارک رو بدی چک کن ماه بعدش مدارک تایید نمیشه دوباره ارسال مدارک و .... یارانه نخواستیم قیمتها رو برگردونین سر جا اولش .... ای خداااااااااا قربونت برم یه حرکتی بزن وقتشه به جان این بنده حقیرت که اینجا داره بدبختی میکشه و صدای نالش به گوش هیچ کس نمیرسه .
ارسال شده توسط محمد در 08 خرداد 94 - 01:24
تصویر حمیدرضایی
واقعا مسخره است سامانه yaraneh10.irمشکل داردکسی نیست به اینهابگه اول خودتون امتحان کنیدبعدمردم رامسخره کنین یارانه بدبخت ترین افرادراقطع کرده اند حالاکه می خواهنداعتراض کنندپس از وارد کردن کد ملی و شماره حساب، پیغام "اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست بنابراین در وضعیت یارانه شما تغییری ایجاد نشده است" برای آنها نمایش داده می‌شود و امکان ثبت اعتراض وجود ندارد. پیش از این اعلام شده بود که این پیغام برای خانوارهایی نماش داده می شود که یارانه به حسابشان واریز می شود حالاسه روزازپنج خردادگذشته هنوزهم این مشکل رادارد.
ارسال شده توسط حمیدرضایی در 07 خرداد 94 - 08:10

افزودن دیدگاه جدید