کد مطلب: 

177620
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رایتل به هیچ عنوان فناوری‌های پایین‌تر از نسل سوم را ارائه نمی­‌دهد/ رایتل برای بستر سازی تولید محتوای بومی تلاش می‌کند

ابوالحسن فیروزآبادی در بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از رایتل، اظهار داشت: در تلاش برای بستر سازی تولید محتوای بومی هستیم و با شرکت های تولیدکننده تعامل خوبی داریم و بستر را به نحوی آماده کرده ایم تا آنها به راحتی بتوانند محتوای پاک را توسعه دهند و از درآمد حاصل از این فعالیت نیز بهره مند شوند. این مساله به توسعه شرکت­‌های تولید کننده، هم­راستا با تولید محتوای داخلی کمک خواهد کرد.
رایتل به هیچ عنوان فناوری‌های پایین‌تر از نسل سوم را ارائه نمی­‌دهد/ رایتل برای بستر سازی تولید محتوای بومی تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید جمعی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رایتل، گفت: رایتل همه نقاط تحت پوشش خود را زیر چتر نسل سوم ارتباطات قرار داده است و به هیچ عنوان فناوری‌های پایین‌تر از نسل سوم را به مشترکان ارائه نمی­‌کند.

وی ادامه داد: با ترویج تلفن‌های هوشمند، توجه به این حوزه روز به روز بیشتر می‌شود، کما اینکه در حال حاضر نیز تلفن‌های هوشمند، چهار برابر بیش از کامپیوترها مورد استفاده قرار می­‌گیرند. به همین دلیل توجه دنیا به سمتی سوق دارد که اقتصاد تلفن همراه را گسترش دهد.

وی افزود: در تلاش برای بستر سازی تولید محتوای بومی هستیم و با شرکت های تولیدکننده تعامل خوبی داریم و بستر را به نحوی آماده کرده ایم تا آنها به راحتی بتوانند محتوای پاک را توسعه دهند و از درآمد حاصل از این فعالیت نیز بهره مند شوند. این مساله به توسعه شرکت­‌های تولید کننده، هم­راستا با تولید محتوای داخلی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-26 12:24

افزودن دیدگاه جدید