کد مطلب: 

177416

اهدای جوایز رایتل به برگزیدگان سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم

نمایندگان کشورمان در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین با حمایت رایتل برگزار شد، در هر دو رشته قرائت و حفظ کل قرآن کریم، رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
اهدای جوایز رایتل به برگزیدگان سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم که از تاریخ 25 اردیبهشت ماه در سالن اجلاس سران در دو رشته حفظ کل قرآن در سه مرحله و قرائت تحقیق در دو مرحله و با حمایت رایتل آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

بر اساس این گزارش در رشته حفظ کل حجت‌الاسلام «محمدمهدی رجبی» رتبه نخست را کسب کرده و  به ترتیب  عبدالله الرفاعی از لیبی، اساکامامودو حسن از نیجر، ابوبکر علی موسی از اوگاندا و آدم حسن حسین از سومالی به ترتیب رتبه های بعدی را بدست آوردند.

همچنین در رشته قرائت نیز پس از «حسن دانش» که موفق به کسب رتبه نخست شد به ترتیب؛ محمد عبدالرحمن محمود عبدالباسط از مصر، محمد ابراهیم از پاکستان، جعفر حسیبوان از اندونزی و احمد عباس فرج از عراق حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات شدند.

شایان ذکر است در طول هشت شب برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم، مسابقه ی پیامکی نیز از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار گردید و طی آن به 800 برگزیده این مسابقه از طرف رایتل جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-25 14:36

افزودن دیدگاه جدید