کد مطلب: 

177203
وزیر ارتباطات در شورای اداری شهرستان آذرشهر:

رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال از اهداف دولت در سال جاری است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی از تلاش جدی و همه جانبه دولت تدبیر و امید در 20 ماهه گذشته برای سامان دادن به وضعیت اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم سخن گفت.
رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال از اهداف دولت در سال جاری است

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی که به همراه هیات دولت به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، به نمایندگی رئیس جمهور در شهرستان آذرشهرحضور یافت و در شورای اداری شهرستان اظهار داشت: آذرشهر سابقه درخشانی در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و 8 سال جنگ تحمیلی داشته است.

وزیر ارتباطات با اشاره به جایگاه دولت در کشور گفت: دولت تدبیر و امید تلاش می کند تا وارد جناح بندیهای سیاسی نشده و بیشتر به فکر خدمت به مردم و حل مشکلات آنها باشد.

وی با برشمردن برخی از ویژگی های خدمت به مردم نزد خداوند  گفت: همه از پایین ترین مسئول تا بالاترین آن در مقابل خداوند مسئول هستند و باید با اخلاص و نیت خدایی کار کنند که این نوع خدمت بالاترین اجر اخروی را دارد.

واعظی با اشاره به اراده دولت در حل مشکلات مردم گفت: با همدلی و همزبانی دولت و ملت، که توصیه مقام معظم رهبری در سال 94 است، و  تلاش همه جانبه مسئولین دولتی می توان بر مشکلات موجود در کشور چیره شد.

نماینده رییس جمهور در شهرستان آذرشهر گفت: بسیاری از اقتصاددانان در ابتدای دولت کاهش نرخ تورم را با توجه به شرایط ناممکن می دانستند که با همت دولت و همراهی مردم امروز نرخ 40 درصدی تورم به کمتر از 15 درصد رسید.

وی با اشاره به برنامه پیش روی دولت گفت: امسال دولت قصد دارد ضمن ایجاد رونق اقتصادی در کشور زمینه ایجاد اشتغال و افزایش فضای کسب و کار را فراهم سازد.

واعظی افزود: با کاهش بیکاری و افزایش اشتغال می توان بر آسیب های اجتماعی که جوانان بیکار را تهدید می کند فایق شد.

وزیر ارتباطات با اشاره به جایگاه اخلاق و فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی، گفت: در دولت حمهوری اسلامی ایران در هر کاری مسایل اعتقادی، فرهنگی و اخلاقی در اولویت بوده و مبنای هر خدمتی است

واعظی در ادامه گفت: امروز نگرش منطقه و دنیا به ایران تغییر کرد و ایران را به عنوان یک بازیگر فعال و تاثیر گذار منطقه در مبارزه با راذیکالیسم و تروریسم و حمایت از کشورهای تحت سلطه و مظلوم منطقه و دنیا به حساب می آورند.

وزیر ارتباطات با اشاره به دو کار موازی در زمینه مذاکرات هسته ای گفت: اول اینکه دولت تلاش می کند تمامی اصول مدنظر و تعیین شده مقام معظم رهبری را در مذاکرات رعایت نماید.

وی افزود: رعایت حقوق هسته ای و عزت ملت ایران از جمله این اصول است که هیچ مذاکره کننده ای از آن تخطی نخواهد کرد.

واعظی موضوع دوم را حضور جدی در مذاکرات به همراه تلاش برای رفع فشار تحریمها از مردم عنوان کرد و گفت: دومین کار دولت آن است که با افزایش رفاه، آسایش و امنیت برای مردم، تحریمها را بی اثر کرده و همچنان مذاکره را راه حل توافق و رفع سوء تفامها دانسته و در این مذاکرات جدی و فعال حضور دارد.

نماینده رییس جمهور در شورای اداری شهرستان آذرشهر گفت: مشکلات و مسایل شما را در زمینه های مختلف از نزدیک شنیدم و آنها را به مسئولین و هیات دولت انتقال خواهم داد تا با یک برنامه ریزی مشخص حل شود.

واعظی در پایان با تقدیر از نمایندگان فعال استان آذربایجان در مجلس گفت: با نمایندگان این استان و اعضای هیات دولت کمیته ای را برای بررسی و مطالعه مطالبات و مشکلات مطرح شده از طرف مردم این شهرستان در این سفر تشکیل می دهیم و با پیگیری همه جانبه سعی در حل آنها خواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-21 10:19

افزودن دیدگاه جدید