کد مطلب: 

177188
سرپرست شرکت مخابرات ایران:

امروزه قدرت رسانه مهمترین عامل در عرصه‌ی سیاسی است

سرپرست مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم که به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی سخن می گفت، اظهار داشت: امروزه قدرت رسانه مهمترین عامل قدرت سیاسی است.
امروزه قدرت رسانه مهمترین عامل در عرصه‌ی سیاسی است

به گزارش سیتنا، سید اسدا... دهناد به ارتباط تنگاتنگ مخابرات با رسانه ها اشاره کرد و افزود: ارتباطات وجه مشترک ما و خبرنگاران است و عصر حاضر را عصر ارتباطات و اطلاعات نامیده اند و علت آن این است که مفاهیم سنتی حوزه سیاست تغییر یافته است چون در گذشته عامل نظامی، عامل قدرت در عرصه داخل وخارج بود اما امروزه قدرت رسانه مهمترین عامل در عرصه سیاسی است و هرکس توان رسانه ای قوی تری داشته باشد نتیجتا تسلط بیشری خواهد داشت.

سرپرست مخابرات ایران در ادامه افزود: ارتباطات رسانه ای خبرنگاران نیازمند ابزار است و این ابزار که بخش مهمی از آن را شرکت مخابرات در اختیار آنها می گذارد و در حقیقت اگر بخواهیم مشابهت سازی کنیم نقش مخابرات شبیه وزارت راه است که ایجاد شاهراه‌های اطلاعاتی با ماست به عبارت دیگر ظرف با ماست و مظروف با رسانه ها.

وی به نقش مهم رسانه نیز اشاره کرد و افزود: امروزه رسانه ها از ابزارهای مهم حاکمیتی به شمار می روند و رسانه ها ترجمه مطالبات مردم از مسئولان هستند و باید همواره مسئولان به این مقوله توجه ویژه ای داشته باشند.

سید اسدا... دهناد، گفت: در سالهای اخیر ما شاهد رشد و گسترش روز افزون امکانات دیتا در استان قم بودیم به طوری که هم اکنون مخابرات استان قم جزء استانهای برتر در در زمینه داشتن زیرساخت های دیتا به شمار می‌رود.

وی گفت: با توجه به گسترش فعالیت‌ها و استفاده گسترده مردم در استان قم از دیتا، در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از تجهیزات جدید در عرصه دیتا در استان قم خواهیم بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-20 00:35

افزودن دیدگاه جدید