کد مطلب: 

177159
سیدهاشمی در مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت مخابرات:

اختلاف نظر سهامداران نباید باعث بروز خلل در کارها شود/ تمامی اختیارات مدیرعامل قبلی به سرپرست جدید تفهیم شد

رئیس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، گفت: مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران باید به فکر توسعه و ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان خود باشد و نباید اختلاف نظر سهامداران در کارها خللی ایجاد کند.
اختلاف نظر سهامداران نباید باعث بروز خلل در کارها شود/ تمامی اختیارات مدیرعامل قبلی به سرپرست جدید تفهیم شد

به گزارش خبرنگار سیتنا، سید مصطفی سیدهاشمی ، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران که در مراسم معارفه‌ی مهندس دهناد به عنوان سرپرست جدید این شرکت سخن می گفت، اظهار داشت: ما باید در مخابرات عزت آفرینی کنیم و با کار بیشتر خدمت رسان مردم باشیم. کار خوب اول به نام خودمان، بعد مخابرات و در نهایت برای نسل های آینده ثبت می شود که اجر آن نیز نزد خدا محفوظ است.

وی با اشاره به تحولات اخیر در شرکت مخابرات ایران، گفت: تغییر و تحولات حوزه مدیریتی، برای هماهنگی بیشتر و در راستای اجرای برنامه های شرکت است. بر همین اساس، پس از مشورت با چند تن از مدیران عامل مخابرات استانی، مهندس دهناد برای سرپرستی جدید شرکت انتخاب شد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: تاکید سهامداران ارشد شرکت بر این بود که مدیران مخابراتی باید از درون شرکت باشند و انتخاب مهندس دهناد نیز در همین راستا بود.

وی افزود: تمامی اختیارات مدیرعامل قبلی به سرپرست جدید تفهیم شد و او می تواند با قدرت برنامه‌های شرکت را پیش ببرد.

سیدهاشمی با قدردانی از خدمات مهندس ابراهیمی، گفت: ایشان نیز از خانواده مخابرات هستند و در این شرکت می مانند و مثل گذشته به ما کمک می کنند.

مهندس اسدالله دهناد، سرپرست جدید شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره، نقش مخابرات در توسعه کشور را به عنوان نهاد فرابخشی با اهمیت ذکر کرد و گفت: ارتباطات جامع ترین نهادی است که در همه شئون اقتصادی ، اجتماعی تاثیر گذار است، لذا ما باید نسبت به کارهایمان حساس باشیم و در توسعه شرکت مخابرات ایفای نقش کنیم.

وی تاکید کرد: اصلی ترین ماموریت ما در حال حاضر ، حل مشکلات درون سازمانی ست که باید با همدلی و همزبانی به این مهم دست یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-18 16:49

افزودن دیدگاه جدید