کد مطلب: 

177115

راه اندازی دو سرویس ویژه در فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس

یکی از مزیت های مهم خرید از فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس، آغاز دوره گارانتی محصولات، همزمان با تاریخ خرید آن ها است. به همین جهت، مشتریان محترم می توانند علاوه بر اطمینان کامل از خرید خود، خدمات گارانتی و پشتیبانی کاملی را همزمان با تاریخ خرید خود دریافت نمایند.
راه اندازی دو سرویس ویژه در فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس

به گزارش سیتنا، شرکت مایکروتل پلاس به عنوان بزرگترین مرجع ارائه کننده گوشی های موبایل و خدمات پس از فروش در ایران، به منظور هماهنگ شدن با رشد پرشتاب دنیای تجارت الکترونیک و ساده تر کردن فرآیند خرید محصولات این مجموعه، فروشگاه آنلاین خود را به آدرس http://mtplus.mobi راه اندازی نموده است و محبوب ترین کالا های معتبر ترین برند های موبایل در ایران نظیر سامسونگ، اچ تی سی، هوآوی و سونی را در اختیار مشتریان گرامی و به روز خود قرار می دهد.

با خرید از فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس، می توانید علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، محصول مورد نظر خود را با آرامش خاطر بیشتری انتخاب کنید و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه مجازی، همانند محصولات موجود در فروشگاه های فیزیکی مایکروتل پلاس از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برخوردارند و مشتریان گرامی می توانند با اطمینان خاطر از اصالت کالا ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و لذت خریدی هوشمندانه، بی دغدغه و آسان، بدون سردرگمی در ترافیک شهری و فروشگاه های مختلف را تجربه نمایند.

یکی از مزیت های مهم خرید از فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس، آغاز دوره گارانتی محصولات، همزمان با تاریخ خرید آن ها است. به همین جهت، مشتریان محترم می توانند علاوه بر اطمینان کامل از خرید خود، خدمات گارانتی و پشتیبانی کاملی را همزمان با تاریخ خرید خود دریافت نمایند.

سرویس ویژه ارسال رایگان کالا به سراسر نقاط ایران

فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس در راستای ارج نهادن به اعتماد مشتریان محترم و ارائه خدمات یکسان به عزیزانی که در خارج از شهر تهران سکونت دارند، برای اولین بار سرویس ویژه ارسال رایگان کالا به سراسر نقاط ایران را راه اندازی نموده است. بنابراین، از این پس تفاوتی نمی کند که در کجای ایران سکونت دارید، زیرا تمامی کالاهای خریداری شده از این فروشگاه در هر رده قیمتی، در اسرع وقت و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی در محل کار یا درب منزل به مشتریان عزیز تحویل داده خواهند شد. لازم به ذکر است که فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس، تنها فروشگاه مجازی در ایران است که در جهت ارتقا بخشیدن به کیفیت خدمات خود، چنین سرویسی را ارائه می نماید.

یک ماه گارانتی تعویض بدون سوال محصولات هوآوی

علاوه بر سرویس ارسال رایگان کالا به سراسر ایران، فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس شرایط ویژه‌ای را برای خریداران گوشی‌های هوآوی ارائه می‌دهد. طرفداران برند معتبر و محبوب هوآوی، از این پس می توانند در کنار خرید محصولات این برند از فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس، علاوه بر برخورداری از 12 ماه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، در صورت وجود مشکل در محصول خریداری شده خود در ماه اول پس از خرید، آن را بر طبق شرایط ذکر شده در ادامه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بخش خدمات پس از فروش مایکروتل پلاس، تعویض و به سرعت محصول جایگزینی را دریافت نمایند.

شرایط تعویض بدون قید و شرط در فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس

شما می‌توانید فقط و فقط با خرید گوشی‌های برند هوآوی از فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس در صورت وجود هر مشکلی تا یک ماه پس از صدور فاکتور بدون قید و شرط، گوشی خود را تعویض کنید. لازم به ذکر است که موارد زیر شامل این طرح نمی شوند:

  1. صدمات ناشی از خراشیدگی، ضربه، سقوط
  2. صدمات ناشی از تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی
  3. صدمات ناشی از آتش یا حرارت زیاد، نوسانات برق و حوادث طبیعی
  4. اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول، توسط نمایندگی یا اشخاص غیرمجاز
  5. هرگونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تایید نشده و غیراصلی
  6. خرابی ناشی از نصب هرگونه نرم‌افزاری که مورد تایید شرکت نباشد

فروشگاه آنلاین: http://Mtplus.mobi

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-17 15:31

افزودن دیدگاه جدید