کد مطلب: 

177090
جهانگرد در استانداری خراسان رضوی، تاکید کرد:

دستگاه‌های گیرنده‌ی پیام جایگزین مسدودکننده‌های موبایل در حرم مطهر رضوی شوند

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره استفاده از دستگاه های مسدودکننده تلفن همراه در حرم مطهر رضوی، گفت: آستان قدس رضوی با هدف برخورداری زائران از فیوضات معنوی زیارت در حرم مطهر امام رضا (ع) از این دستگاه ها در حرم مطهر استفاده می کند که پارسال به آنها پیشنهاد شد با همکاری اپراتورهای تلفن همراه دستگاه های گیرنده پیام در حرم جایگزین این دستگاه ها شود.
دستگاه‌های گیرنده‌ی پیام جایگزین مسدودکننده‌های موبایل در حرم مطهر رضوی شوند

به گزارش سیتنا، نصرالله جهانگرد در کارگروه توسعه و تعمیق زیارت در استانداری خراسان رضوی از تشکیل شورای سراسری راهبردی فناوری نوین در زیارت خبر داد.

وی، افزود: شورای سراسری راهبردی فناوری نوین با هدف بسترسازی و هم افزایی و استفاده از فناوری های نوین برای توسعه و تعمیق فرهنگ زیارت با تشکیل کمیته های تابعه این شورا در استان های زائرپذیری چون خراسان رضوی ، قم  و فارس تشکیل  می شود و مصوبات آن را پیگیری می کنند.

او گفت: نمایشگاه هایی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های مرتبط با زیارت در خراسان رضوی و  مشهد مقدس برپا شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور همچنین در بخشی از سخنانش درباره استفاده از دستگاه های مسدودکننده تلفن همراه در حرم مطهر رضوی، افزود: آستان قدس رضوی با هدف برخورداری زائران از فیوضات معنوی زیارت در حرم مطهر  امام رضا (ع) از این دستگاه ها در حرم مطهر استفاده می کند که  پارسال به آنها پیشنهاد شد با همکاری اپراتورهای تلفن همراه دستگاه های گیرنده پیام در حرم جایگزین این دستگاه ها شود چون بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور استفاده از جمر (مسدودکننده تلفن همراه) به علت آلودگی های تابعه آن در ادارات و دیگر بخش ها  ممنوع است.

جهانگرد گفت: در صورت موافقت آستان قدس رضوی ، آنتن های کوچک تلفن همراه در برخی نقاط حرم مطهر نصب می شود که  ارتباط را فقط از طریق سامانه پیامکی امکان پذیر خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-16 13:00

دیدگاه‌ها

تصویر sajjad
البته وجود تلفن همراه فعال در حرم مطهر لازم است افرادی که از جاهای دور برای زیارت می روند برای پیدا کردن هم لازم است ارتباط داشته باشند درخصوص پیامک هم افراد میان سال به بالا نوشته ها را خوب نمی بینند مشکل پیدا می کنند
ارسال شده توسط sajjad در 26 ارديبهشت 94 - 23:33

افزودن دیدگاه جدید