کد مطلب: 

176821

دیدار واعظی با اساتید پژوهشگاه فضایی، دانشکده مخابرات و پژوهشگاه ICT

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، دکتر واعظی با اساتید پژوهشگاه فضایی، دانشکده پست و مخابرات و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار کرد.
دیدار واعظی با اساتید پژوهشگاه فضایی، دانشکده مخابرات و پژوهشگاه ICT

به گزارش سیتنا، در این مراسم  که با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وی و اعضای هیات علمی  برگزار شد؛ دکتر بدیع معاون پژوهشی پژوهشگاه ارتباطات علت فرازونشیب در این مجموعه را اهمیت پژوهشگاه ارتباطات وفناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: حضور دکتر خوانساری به عنوان شخصیتی فناورانه در این مجموعه راهگشا بوده است

وی با بیان اینکه مقوله فناوری های ارتباطی و پیشرفت درآن نیازمند سعه صدراست، افزود: امیدواریم درپناه حضرت حق گامی موثر در پیشبرد و اعتلای فناوری های حوزه ICT  برداریم.

در ادامه دکتر ابراهیمی به عنوان نماینده اعضای هیات علمی پژوهشگاه فضایی، گفت: فعالیت در فضای دانشگاهی با حضور دانشجویان بسیار متفاوت از کار در پژوهشگاه است؛ چرا که در دانشگاه یک برنامه مشخص برای تدریس و کار پژوهشی وجوددارد.

وی به دغدغه های معیشتی اعضای هیات علمی در پژوهشگاه اشاره کرد و افزود: نیازمند طرح آیین نامه ها  وارتقاء نوع نگرش نسبت به اعضای هیات علمی هستیم؛ چراکه در بسیاری موارد خواسته های دیگری به جای فعالیتهای علمی صرف مطرح  می شود.

 ابراهیمی با بیان اینکه هیات علمی مقوم کارعلمی و توسعه فناوری است افزود:لازم است به دغدغه های موتور محرکی دانش، دروزارت ارتباطات توجه ویژه شود.

وی تشکیل شورای علمی متشکل ازاین سه واحد پژوهشی دروزارت ارتباطات را خواستارشد و گفت : همسان سازی درحل مسایل هیات علمی ضروری است.

در ادامه مراسم، دکتر محمدزاده، نماینده اعضای هیات علمی دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، اظهار داشت: پس از واگذاری این دانشکده در سال 1389 به مخابرات ایران به دلیل ماهیت خصوصی آن، این مرکز مورد بی مهری قرار گرفت؛ چراکه دانشکده سودده نبود.

وی بازگشت به وزارت ارتباطات را فرصت مغتنمی دانست تا این دانشکده بتواند وزارت ارتباطات را در ارائه دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی یاری دهد.

وی ارتباط با ITU از طریق وزارت ارتباطات را نقطه عطفی برای دانشکده عنوان کرد و ادامه داد: خواهشمندیم با تعیین هیات امنا در جهت هدفگذاری بهتر و تعیین اعضای هیات علمی گام موثری برداشته شود.

در این مراسم، دکتر واعظی از دکتر بدیع به عنوان پیشکسوت عرصه علم و دانش تقدیر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-07 15:07

افزودن دیدگاه جدید