کد مطلب: 

176819

جزئیات جشنواره سراسری بهاری شاتل

جشنواره بهار ١۳۹۴ شاتل، ویژه فروش اینترنت پرسرعت به دنبال استقبال کاربران و درخواست‌های متعدد متقاضیان برگزار می‌شود.
جزئیات جشنواره سراسری بهاری شاتل

به گزارش سیتنا، در این جشنواره کاربران اینترنت در سراسر کشور می‌توانند از فرصت استثنایی خرید اینترنت پرسرعت شاتل تا پایان روز ۳١ اردیبهشت ١۳۹۴ بهره‌مند شوند.

در جشنواره بهاری ١۳۹۴ در سراسر کشور پیشنهادها و شرایط کم‌نظیری در اختیار کاربران قرار داده شده است. بسته طلایی یک ساله اینترنت، بسته ۱٠ گیگابایتی ترافیک و نصب و راه اندازی تنها با قیمت ٣٢ هزار تومان از شرایط و تخفیف‌های ویژه‌‌ این جشنواره است.

افزون بر این مشتریانی که در مدت زمان برگزاری این جشنواره یکی از سرویس‌های اکو یا اکو لایت یک ساله شاتل را خریداری کنند می‌توانند از تخفیف ویژه ۱٠ تا ١۵ درصدی خرید مودم‌های بی‌سیم چهار پورت و تک پورت شاتل بهره‌مند شوند.

این جشنواره تا پایان روز ۳١ اردیبهشت ١۳۹۴ در سراسر کشور به جز شهرهای فیروزکوه، شهریار، دزفول، میبد، اردکان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، ماهشهر، بندرعباس، یاسوج، گچساران، بروجن و شهرکرد برگزار می‌شود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس بگیرند. اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور از این‌جا در دسترس است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-07 14:45

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
سلام شرایط تمدید شد یا نه?
ارسال شده توسط محمد در 15 خرداد 94 - 23:01

افزودن دیدگاه جدید